Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

tja :D wat zal ik hier op zeggen

Advertise here!!

Citeren29.08.20060 likes
wil ik toch ff kwijt de room had vanavond gelijk gast ..... was niet wie hij zei in mijn ogen wie er zo tof wil zijn geen idee maar al is een leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel
Citeren29.08.20060 likes
hihi ikke was het niet
en dus toch mogelijk blijkbaar, zie er de lol idd niet van in....
en zoals je zegt de waarheid komt vroeg of laat naar boven...
en maar goed ook

kusss feye
Citeren29.08.20060 likes
Pff Shir ik zei dus al dat wie het ook is het heel misselijk makend is wat er gebeurde.
Maar ben wel blij om dan te weten dat tie niet is wie die zei dat tie was.

Groetjes Tess xXx
Citeren29.08.20060 likes
ja shir vond t wel raar maar werd wel boos erg boos
Citeren29.08.20060 likes
hoi shir

ik vind het ook een misselijke streek van deze persoon.pfffffff

en net als tes al zei, hij was niet de persoon die hij zei die hij was, gelukkig!!

kussss jeanette

Advertise here!!

Citeren29.08.20060 likes
heb me er aan geergerd stelde hem een vraag welk chatuitje die was geweest maar kreeg er geen antwoord op iss er een ip genoteerd misschien te achterhalen is maar idee

gr shirley laat je niet gek maken gr visser
Citeren29.08.20060 likes
hey schir ,

heb het ook gezien , is gelukkig niet de persoon in kwestie , wat de zaak miss nog wansmakelijker maakt .
mijn steun heb je in ieder geval , laat je niet kisten door zo een individu , hoop alleen dat we kunnen achterhalen wie het echt is , zou er graag een hartelijk woordje mee willen wisselen .
het ga je goed schir ,

groetjes van elvis
Citeren29.08.20060 likes
Ja een rotstreek

Enne shir we staan achter je en zijn der voor je ;)

kus kip
Citeren29.08.20060 likes
Valse shirley's in omloop?
Ik heb wel een uv lampje.
Citeren30.08.20060 likes
dankje jullie voor je reactie`s enne???? een rotterdamse gek maken ?? hahahah moet veel bij komen kijken dan rotterdammers zijn al zelf gek genoeg ik weet waar die is en dat hij niet op internet kan dus .... wist ook zeker dat hij t niet was

Adverteer hier