Citeren29.08.20060 likes
wil ik toch ff kwijt
de room had vanavond gelijk gast ..... was niet wie hij zei in mijn ogen wie er zo tof wil zijn geen idee maar al is een leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel 

Advertise here!! |
Citeren29.08.20060 likes wil ik toch ff kwijt ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.08.20060 likes hihi ikke was het niet ![]() en dus toch mogelijk blijkbaar, zie er de lol idd niet van in.... en zoals je zegt de waarheid komt vroeg of laat naar boven... ![]() kusss feye |
Citeren29.08.20060 likes Pff Shir ik zei dus al dat wie het ook is het heel misselijk makend is wat er gebeurde. ![]() Maar ben wel blij om dan te weten dat tie niet is wie die zei dat tie was. Groetjes Tess xXx |
Citeren29.08.20060 likes ja shir vond t wel raar maar werd wel boos erg boos ![]() |
Citeren29.08.20060 likes hoi shir
ik vind het ook een misselijke streek van deze persoon.pfffffff en net als tes al zei, hij was niet de persoon die hij zei die hij was, gelukkig!! kussss jeanette |
Advertise here!! |
Citeren29.08.20060 likes heb me er aan geergerd stelde hem een vraag welk chatuitje die was geweest maar kreeg er geen antwoord op iss er een ip genoteerd misschien te achterhalen is maar idee
gr shirley laat je niet gek maken gr visser |
Citeren29.08.20060 likes hey schir ,
heb het ook gezien , is gelukkig niet de persoon in kwestie , wat de zaak miss nog wansmakelijker maakt . mijn steun heb je in ieder geval , laat je niet kisten door zo een individu , hoop alleen dat we kunnen achterhalen wie het echt is , zou er graag een hartelijk woordje mee willen wisselen . het ga je goed schir , groetjes van elvis |
Citeren29.08.20060 likes Ja een rotstreek ![]() Enne shir we staan achter je en zijn der voor je ;) kus kip |
Citeren29.08.20060 likes Valse shirley's in omloop?
Ik heb wel een uv lampje. |
Citeren30.08.20060 likes dankje jullie voor je reactie`s ![]() ![]() |