|
|
|
Mijn antwoordapparaat is een blondje, dus gelieve zo duidelijk en langzaam mogelijk te spreken, en als de machine uw bericht niet vergeet, zal ik u terug bellen.
Hallo. Ik ben niet thuis op dit ogenblik, voor zover u het weet. Laat een bericht achter en ik zal u terug bellen als ik daar zin aan heb.
Als u deel van het probleem uitmaakt, hang dan nu op. Als u deel van de oplossing heeft, laat dan een bericht achter.
Hallo, u heeft Dr. de Groot's kantoor bereikt. Wij kunnen uw gesprek niet beantwoorden, maar gelieve ons te vertellen wat u hindert. U kunt zolang spreken als u wilt. Daar, voelt u nu zich niet beter? Dat is dan 40 euro.
Bel me nooit meer.
Hallo dit is Kees. Het spijt me dat ik de telefoon niet kan beantwoorden op dit ogenblik. Laat een bericht achter op mijn antwoordapparaat en wacht dan bij de telefoon tot ik u terug bel.
Hallo, dit is de broodrooster van Ron. Ron's nieuwe antwoordapparaat ligt in de winkel voor reparaties. Dus laat een bericht achter als de toost klaar is.
Hartelijk dank voor het bellen naar nummer 1234567. Als u met Tim wilt spreken, toets dan nu 1 in van uw toetstelefoon. Als u met Lynn wilt spreken, toets dan nu 2 in van uw toetstelefoon. Heeft u een verkeerd nummer gedraaid, toets dan nu 3 in van uw toetstelefoon. Al dit getoets op uw telefoon heeft geen enkele zin, maar het is een goede manier om uw frustraties kwijt te raken en het geeft ons het gevoel dat we een duur telefoon systeem hebben.
|
hahaa die laatste is wel leuk  liefs wilma |
Heel snel : Hallo, dit is 1234567. Als u een bericht achter wil laten op het antwoordapparaat, wacht dan op de toon. Als u uw naam en telefoonnummer achter wilt laten, toets dan hekje en vervolgens 3, toets dan uw naam in, toets dan 6 en bel vervolgens uw nummer. Als u uw naam en alleen een boodschap achter wilt laten, toets dan sterretje, daarna 6, vraag om extensie 4443 en laat vervolgens uw naam en boodschap achter. Als u uw nummer en alleen de tijd waarop u gebeld heeft achter wilt laten, toets dan twee keer sterretje, draai een rondje, toets 1 eenmalig, spreek dan luid en BEEP
Hallo, je het het huis van Jan de Groot bereikt. Gefeliciteerd. Tuut tuut tuut.
Dit is het antwoordapparaat van de familie Klaassen. Als u belt voor achterstallige betalingen van Wehkamp, of de huurachterstand, of schoolgeld, toets dan 1 in hang dan nu op. Als u een product of service verkoopt, of belt voor liefdadigheidsinstellingen, toets dan 2 in en hang dan nu op. In andere gevallen toets 3 en laat uw bericht achter. De 3 intoetsen hoeft eigenlijk niet.
Sorry, Chris en Susanne zijn er op het ogenblik niet. Laat uw naam en nummer achter na de toon. Als u belt in verband met uitstaande schulden, laat dan uw naam en nummer achter VOOR de toon.
De president is momenteel niet in zijn kantoor. Laat uw naam, telefoonnummer, de naam van het land dat u wilt binnen vallen en uw geheime wachtwoord achter.
U heeft het geheime nucleaire strategische raketafweercommando bereikt. We kunnen momenteel niet aan de telefoon komen. Laat na de toon uw naam, telefoonnummer en doel of lijst met doelen achter en we zullen zo spoedig mogelijk lanceren. Prettige dag verder.
Hallo, dit is Jan. Als u van de KPN bent, ik heb het geld al verstuurd. Als u een van mijn ouders bent, stuur alstublieft geld. Als u mijn bank bent, u heeft me niet genoeg geld geleend. Als je mijn vriend bent; ik krijg nog geld van je. Als je een meisje bent, maak je niet ongerust, ik heb genoeg geld.
Dit antwoordapparaat is verbonden met 5000 volt en een relais dat verbonden is met een klein katje (geluid van een miauwend katje). Als u ophangt voordat u een boodschap heeft ingesproken, wordt er een circuit ingeschakeld en wordt het katje geroosterd. De keuze is aan u. |
Dank u voor het bellen naar CDK automatische gehoortest. Bereid u voor voor test 1. Is deze toon luider in uw linker of uw rechteroor? BEEP
Zo! Je hebt eindelijk gebeld. Nu denk je natuurlijk dat ik er nog ben. Nou, dus niet. Ik heb het gisteren opgegeven. Zeventien weken is lang genoeg. Wachten op jou, staren naar het plafond, nergens heengaan. Ik was het zat. Ik heb besloten om een waardig leven te beginnen en te gaan werken. Nu is het jouw beurt. Laat een bericht achter na de piep en misschien bel ik je terug.
Dit antwoordapparaat heeft weinig geduld en zal ophangen als u een saai bericht achterlaat.
PIEP. Spreek uw naam in voor de piep.
Hallo. Als je belt met slecht nieuws, laat dan nu uw bericht achter. Als het goed nieuws is, wacht dan tot de piep.
Weet je wat ik zo haat aan antwoordapparaten. Ze gaan maar door en door met onze tijd te verspillen. Ik bedoel, ze hoeven eigenlijk alleen maar te zeggen : "We zijn er niet; laat een bericht achter." Daarom heb ik besloten om die van mij kort te houden. Daarom hoop ik ook voor, beste beller, dat je nooit meer hoeft te lijden onder lange antwoordapparaatteksten als je me belt ..
Je hebt 1234567 bereikt. We hebben dit antwoordapparaat op een rommelmarkt gekocht met garantie tot aan de hoek. U kunt proberen een berichtje achter te laten, maar we zijn er niet zeker van of het wel opgenomen wordt. Als we uw boodschap niet beantwoorden, betekent dat het apparaat niet gewerkt heeft.
Hallo, Jan's antwoordapparaat is defect. Dit is de koelkast. Praat heel langzaam en ik zal uw berichtje op mezelf plakken met een van deze magneetjes.
|
Dit is een gedachtenleesantwoordapparaat. Denk na de piep aan uw naam, de reden van bellen en een nummer waar ik u kan bereiken. En ik zal er over nadenken of ik uw bericht beantwoord.
Hallo. Ik ben nu thuis, maar kan de telefoon niet vinden. Laat een bericht achter om mijn antwoordapparaat en ik zal u terug bellen zodra ik hem gevonden heb.
Ik kan nu niet naar de telefoon komen, want ik leid aan geheugenverlies en voel me vrij stom als ik spreek met mensen die ik me niet kan herinneren. Ik zou het erg op prijs stellen als u me een beetje zou willen helpen door uw naam in te spreken en wat over uzelf te vertellen. Dank u.
Ik kan nu niet naar de telefoon komen, want ik zit in de kelder een nieuwe voorraad eurobiljetten te drukken. Als je geld nodig hebt, of mijn vakmanschap wil komen bewonderen, laat dan na de piep uw naam, nummer en hoeveel geld u nodig denkt te hebben achter. Als u van de belastingdienst bent, negeer dit bericht dan.
Hallo. Ik ben waarschijnlijk thuis, maar vermijd iemand die ik niet mag. Laat een berichtje achter en als ik u niet terug bel, bent u het.
Als u een inbreker bent, dan zijn we waarschijnlijk thuis bezig onze wapens schoon te maken en kunnen we niet naar de telfoon komen. In alle andere gevallen, we zijn waarschijnlijk niet thuis en is het veilig om een berichtje achter te laten.
Het spijt ons. U heeft een niet bestaand nummer gebeld. Draai uw telefoon 90 graden en probeer het opnieuw.
Hallo. Als u een leuke tekst weet voor mijn antwoordapparaat, laat het me weten.
|
|
Hallo dit is het antwoordapparaat van familie Jansen. Heeft u iets nieuws voor voor onze coca-cola verzameling. Toets 1. Gaat u geld overmaken op mijn rekening . Toets 2. Heb ik eventueel iets gewonnen. Toets 3. Anders wordt dit gesprek beëindigd.
(steeds luider wordende stem en met enkele seconden ertussen): Hallo?....... Hallo?!!......................Haaalllooo?!!!! (beep)
Hallo ik ben er even niet, maar spreek een berichtje achter na de toon. PIEP. Nee! dat was hem niet, nu komt de echte piep.
Hallo!? .. U dacht dat ik het was, helaas moet ik u teleurstellen! Om u toch een beetje op te vrolijken kan u iets in spreken na de toon (BEEP)
(Dronken) In mijn ene hand heb ik een glas bier vast, in mijn andere hand het flesje, ik kan dus nu nie opnemen maar als ik nuchter ben en nog weet hoe dat ik mijn antwoordapparaat moet beluisteren, bel ik u zeker terug. BURPS! SANTÉ!
En de muissssssss zegggggggt....... PIEP
Hey, hoor jij dat ook steeds zo'n irritant piepje..... oh wacht, nu hoor ik t weer......... PIEP
(Overdreven Amerikaans TellSell accent) Hallo, dit is het automatische antwoordapparaat van Ron en Marleen.
We kunnen op DIT ogenblik niet aan de telefoon komen. Dus heeft U een probleem TOETS 1 (even enkele sec. wachten)
Heeft U geen probleem TOETS 2 (even enkele sec. wachten) Heeft U geen problemen maar wilt U toch Uw verhaal kwijt spreek dan in na de piep.... BEEP
Uw naam.............( dan een poosje niks---------zeker dat ze hun naam zeggen of beginnen te kletsen ) Heeft u leuk gekletst met mijn antw apparaat, als u ook nog een berichtje voor mij achter wil laten streek het dan in na de beep
Ik kan nu niet opnemen omdat ik mij aan het verstoppen ben voor een inbreker maar zeg iets na de piep en dan bel ik u terug als ik dan nog leef PIEP
(dronken ingesproken) In mijn ene hand heb ik een glas bier vast, in mijn andere hand het flesje, ik kan dus nu nie opnemen maar als ik nuchter ben en nog weet hoe dat ik mijn antwoordapparaat moet beluisteren, bel ik u zeker terug. BURPS! SANTÉ!
Hallo, dit is het moment van dhr. Peters, ik ben op dit moment niet piep, dus thuis uw boodschap in na de antwoordapparaat.
hoi met mij........ ne... echt?! dat meen je niet!! oooooh!!........ oh, sorry. u spreekt met mijn antwoordapparaat
Hallo weet U het al ?
Als U het weet mag U het zeggen, doe dit dan even na de piep zo dat wij het ook weten !
U bent verbonden met 12345678910, omdat er niet wordt opgenomen komt omdat er niemand aanwezig is, of omdat wij niet gestoord wensen te worden. Probeert u het later nog een keer.
|
|