Citeren01.12.20070 likes
gefeliciteert met je verjaardag meis,neem veel gebak en wijn .. hahaha ....weet dat je ni kon wachten om mijn kaartje te open.....maar maak er een mooie dag van ... dikke kuss en vette knufff...xxx
Advertise here!! |
Citeren01.12.20070 likes gefeliciteert met je verjaardag meis,neem veel gebak en wijn .. hahaha ....weet dat je ni kon wachten om mijn kaartje te open.....maar maak er een mooie dag van ... dikke kuss en vette knufff...xxx |
Citeren01.12.20070 likes van harte sun en een hele fijne dag gewenst we waren nu met zoveel tegelijk die topic wilde openen maar hele fijne dag gewenst kusssssssss knuffffffffffff Rinus |
Citeren01.12.20070 likes whaahahaha buck was te vroeg................... wahahahahahah ............. lol ![]() ![]() |
Citeren01.12.20070 likes Hey lieverds,
Bedankt allemaal, blij jullie tot mijn vrienden te mogen rekenen. En jamess in 't bijzonder die er al de 2de x in geslaagd is deze topic te mogen openen. Woorden zijn me teveel maar dit is dan voor mij ook een héél bijzondere verjaardag!!!! Kusssssssssssssssssssss en hou van jullie Jullie Sun |
Citeren01.12.20070 likes heey dinnetjhuuu, ![]() hartelijk gefeliciflapstaart met je verjaardag.. ![]() dikke kusssssssss en knuffffffff we wensen jou een heele fijne en heerlijke dag toe!! ...~~** mariska & pascal **~~... |
Advertise here!! |
Citeren01.12.20070 likes Sun,
Van harte gefelicteerd meid. Nog vele jaren en blijf altijd zo vrolijk en opgewekt! Ik meen het echt. Laat je lekker verwennen, anders doe ik het wel. Een heel fijne dag! Een heerlijke en welgemeende Kussss en Knufff en lebber, van een chat liefdevolle Bert Bertoesja |
Citeren01.12.20070 likes sun van harte met je verjaardag.
wens je een fijne dag toe gr kussie schorpie |
Citeren01.12.20070 likes Proficiat met je verjaardag Sun.. k hoop dat je een fijne dag zult hebben.
Dikke kusssssss |
Citeren01.12.20070 likes GEFELICITEERD,
Hele fijne dag gewenst van mijn gezinnetje. dikke kuss en nog vele leuke gezonde jaren |
Citeren01.12.20070 likes nogmaals hartelijk gefeliciteerd sun ![]() |