Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

strijd mee in de "strijd tegen kanker"!!!!!

Advertise here!!

Citeren08.12.20090 likes
Fijn Baska!! En je hoeft niet direct te doneren. Ik zou er graag 1 pot van willen maken die dan ineens gedoneert word. Dus je hebt nog ff de tijd om flink te sparen ihihihihi. Ik zet je op de lijst Bas.

daank
Citeren08.12.20090 likes
Goede zaak Sugje!!!!

Tuuuurlijk doe ik mee, doe mij ook maar een armbandje
Citeren08.12.20090 likes
Hoi Sugar

Ik heb ook gedoneerd
Liefs
Citeren23.12.20090 likes
o jeeeeeeee zeg ff niks geef jullie allen een kus
Citeren23.12.20090 likes
ik vind het een goede zaak wat er gedaan word zelf doneer ik 2 keer per jaar en ben voor die ziekte behandeld loop nog steeds voor controle zal ook niet schoon verklaard worden omdat ik er uitzaai bij gekregen heb maar steunen doe ik je zeker sugar mvg Visser

Advertise here!!

Citeren23.12.20090 likes
Visser. Ik wens jou heeeeel veel sterkte bij het vechten tegen deze ziekte en dank je wel voor je steun
Citeren23.12.20090 likes
Sugje, laat even weten als je iets van mij verwacht en wanneer je de armbandjes gaat verzenden, ok? :-)
Citeren23.12.20090 likes
sugar ik ben er goed door gekomen ik hoor bij de 15% die het redden mijn behandeling is begonnen in voorjaar 2001 en uitzaai in 2005 en doe weer veel wat niet voor mogenlijk werd gehouden door mijn positieve instelling ben ik 3 keer in de week in sporthal bezig met wedstrijden bij zaalvoetbal aan fluiten de tijden van snel moe zijn heb ik ook gekend door chemokuur maar die liggen achter me mvg Visser
Citeren24.12.20090 likes
bear doneerd ook elk jaar weet ook waarom
Citeren24.12.20090 likes
ideetje volgt bear
en doet ook geven aan dit doel
kom maar met het gironummer als je wat meer weet over de pot

ideetje

Adverteer hier