Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

strijd mee in de "strijd tegen kanker"!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren05.12.20090 likes
21 bochten afzien en hun missie in de strijd tegen kanker!!

De missie is om een zo groot mogelijke bijdrage te leveren aan de strijd tegen kanker. Aan de ene kant door de fysieke uitdaging aan te gaan met in gedachten de mensen die ze kennen en kanker hebben of gehad hebben en er nog zijn of zijn overleden. En daarnaast door geld in te zamelen wat één op één naar de stichting Alpe d'Huzes gaat.
Alpe d'HuZes is een actie waarbij fietsers, alleen of in een team, geld bijeen fietsen waarmee zij een bijdrage leveren aan de strijd tegen de gevolgen van kanker. Op één dag wordt minstens zes maal de legendarische Alpe d'Huez beklommen. Een bijna onmogelijke opgave. Toch lukte het in 2006, 2007 en 2008 en 2009 al heel veel deelnemers, waarvan zelfs een aantal (ex-)kankerpatiënten. In 2009 is 6 miljoen euro opgehaald in de "Strijd tegen kanker". In de strijd tegen kanker ervaren zowel patiënten als hun dierbaren een groot gevoel van onmacht. Kanker is alomtegenwoordig. Ertegen vechten lijkt zinloos. Eén op de drie Nederlanders krijgt kanker. Iedereen maakt van dichtbij mee hoe levens drastisch beïnvloed en verwoest worden.
Alpe d'HuZes is opgericht met als doel de onmacht die door kanker ontstaat, om te zetten in kracht. Ze doen we door met zoveel mogelijk mensen steeds weer de grenzen van het mogelijke te verleggen.
Alpe d'HuZes is gegrondvest op de absolute overtuiging dat je de grootst mogelijke voldoening bereikt als je je met hart en ziel inzet voor een ander.

Ter nagedachtenis aan de mensen die te vroeg aan kanker zijn overleden, ter inspiratie van de mensen die aan het strijden zijn.
Op 3 juni 2010 zal de Alp d'Huzes opnieuw bedwongen worden en een van de teams is het team "21 bochten afzien". Waarom de naam "21 bochten afzien"?
De Alpe d' Huez, het zogenaamde plaatsdelict bevat 21 haarspeld bochten en nog een paar kleine flauwe kronkels die geen naam mogen hebben. Daar komt de 21 vandaan. Het afzien, wel 1 keer die berg beklimmen is al een uitdaging, maar meerdere male is afzien!!

Hieronder een overzichtje van de statistieken

6 x 21 bochten afzien (naar boven)
6 x 21 bochten uitkijken (naar beneden)

per persoon is dat 126 bochten afzien en 126 bochten uitkijken. Ze zijn met hun zessen dat betekent (126 + 126 ) x 6 = 1512 bochten. Wie durft er "21 bochten afzien" per bocht te sponsoren met een mooi bedrag

Om als team aan de Alp d'Huzes mee te kunnen doen als team moet men als team een bedrag van 10.000 euro inzamelen wat ten goede komt aan de "strijd tegen kanker". Elke fietser van het team "21 bochten afzien" heeft zijn eigen reden om 6 keer de berg te bedwingen. In het geval van mijn broer is het mijn moeder die 2 keer deze vreselijke ziekte heeft gehad. In het geval van een ander teamgenoot dat hij zijn moeder is verloren aan deze vreselijke ziekte.

Iedere fietser neemt in gedachten een persoon mee achterop zijn/haar fiets de Alp'd Huez op. Elk persoon staat voor een dierbare die vecht tegen kanker of die hij/zij verloren is in de vreselijke strijd tegen kanker.

Sommigen nemen in gedachten een persoon mee voor en achter op mee de berg op!! In het geval van mijn broer neemt hij in gedachten mijn moeder en de moeder van zijn beste vriend mee de Alp d'Huez op.

Om mijn broer en het team "21 bochten afzien" mee te helpen de Alp d"Huez op wil ik graag mijn steentje bijdragen aan hen door geld in te zamelen. Dus de vraag is: wie wil er een donatie doen in de "strijd tegen kanker!!! J

Je mag sponseren maar je bent niet verplicht. Een van de mogelijkheden is het kopen van een rubberen armbandje met daarop de naam van het team en aan de andere kant de opdruk Alp d"huzes. De kosten van dit armbandje zijn 5 euro excl verzendkosten. De armbandjes kun je via mij bestellen. De armbandjes zijn rood van kleur. Wat ook mogelijk is om een donatiepot te maken waarna ik deze onder de naam van alle kletsers zal doneren aan het team "21 bochten afzien". Geef dan door via mijn mail wat het bedrag is wat je wilt storten en ik zal dan een bankrekeningnummer doorgeven waarop het bedrag gestort kan worden. Misschien ken je ook anderen die dit goede doel wil steunen. Ook zij kunnen doneren in deze pot.

Ook kun je rechtsreeks op de site van het team een bijdrage doen. Ik vraag je dan om de bijdrage te doen bij P. Devick, mijn broer!! http://www.21bochtenafzien.nl

Strijd mee in de "strijd tegen kanker"en doneer voor dit goede doel!! Kijk voor meer informatie op www.21bochtenafzien.nl of op de offciele site van de Alp d'Huzes

Liefs Sugar
Citeren05.12.20090 likes
respect lieverd voor je broer en voor jou dat je je voor deze goeie zaak inzet. succes ermee. De rest weet je.

Kussie en liefs,

Aap
Citeren06.12.20090 likes
hoi sug,

super van je broer neem mijn petje af hoor. ja ook mijn moeder heb ik verloren aan deze omeerlijke ziekte. en een nicht van me knokt er nu voor om de kerstdagen te mogen halen terwijl ze nog maar 47 jaar jong is , meis ik wens je broer echt heel veel succes

veel liefssss en dikke knufff
Citeren07.12.20090 likes
Toppie Suug Op mijn steun kun je rekenen
kuss Babs
Citeren07.12.20090 likes
Daank Babs.

Ik zal je in de lijst zetten van personen die wil doneren. Moet je ff bedenken wat voor bedrag je wil doneren. Dus ik heb Aap en babs en mezelf tot nu toe.

Tegen de tijd dat ik het eea zal willen innen dan zal ik diegene een mail doen over waar ze het heen kunnen overmaken.

Lief van jullie

Advertise here!!

Citeren07.12.20090 likes
Suug heb al gedoneerd
Citeren07.12.20090 likes
sug zet mij ook maar op de lijst

veel liefssss
Citeren07.12.20090 likes
ik wil een armbandje sugar
Citeren07.12.20090 likes
Wow babs snelle Jelle. Hihhih daank iig. Dus Aap, Peet, Shir en ikke. Allemaal voor een armbandje?? Waaah ik heb er al 1 maar ga gewoon een bedrag doneren. Jullie horen met de tijd van mij
Citeren07.12.20090 likes
Ik doe ook mee sugar, al kan ik niet meteen doneren zoals ik je verteld heb.. Maar ik zal zo snel mogelijk iets storten!

1

Adverteer hier