|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo kletsers  ik merk vaak dat mensen opzoek zijn naar elkaar  omdat jullie binnen komen en gelijk weer weg gaan mis je elkaar mss een ideetje om even binnen te blijven gezellig kletsen en voor dat je het weet komt de gene waar naar je opzoek ben ineens binnen wandelen andere gaan weer weg omdat het te stil is waar door het dus nooit druk word ik zie jullie om de beurt gaan en komen  groetjes shirley |
pacco Undefined 538 berichten als ik moet wachten op poppie en doppie, dan kan ik wel 24/7 online blijven  kusssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten tja pacco daar zeg je wat :P ik ben bijna zolang online zie ze nooit meer volgens mij zijn die nou net ontvoerd  kussssss mooie tekst op je msn  ik heb er ook mn petje voor afgenomen haahahaaha |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ja ,op die tekst heb ik een variant gemaakt voor op msn. dan weten ze teminste van waar ze me kennen !!!! want ik kan al die namen niet meer uitelkaar houden op msn hahahahahah. Misschien een ideetje dat andere ook kletsen.com vermelden op msn die dat willen ? is toch een beetje reclame voor het goede doel !!!!!
groetjes nootje.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten zeker een goed idee nootje  dat probleem heb ik soms ook  maar pacco had een mooiere tekst alleen vandaag niet meer  groetjes shirley |
|
pacco Undefined 538 berichten nee shir, ??nmaal een complimentje is ok...
MAAR OM NU DIE VAGINA TEKST CONTINUE TE LATEN STAAN!!! no way!
op naar de tweede ronde van de champs league  ach nee, daar spelen jullie helemaal niet
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ach pacco het was toch leuk te zien  al was het dan maar eenmalig
|
Timberland Undefined 2690 berichten ik wacht op nathalie op dyana op koen ... als die er niet zijn dan weet ik niet wat ik hier moet doen
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten tekenen of kleuren ? plakken en knippen ........??????????
of ga grasmaaien op verliefde laantje ????????
nootje........ |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat is een goed idee nootje , dat is hard nodig het gras maaien |
|