Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

stilte

Advertise here!!

28.11.20050 likes
hallo kletsers
ik merk vaak dat mensen opzoek zijn naar elkaar omdat jullie binnen komen en gelijk weer weg gaan mis je elkaar mss een ideetje om even binnen te blijven gezellig kletsen en voor dat je het weet komt de gene waar naar je opzoek ben ineens binnen wandelen andere gaan weer weg omdat het te stil is waar door het dus nooit druk word ik zie jullie om de beurt gaan en komen
groetjes shirley
28.11.20050 likes
als ik moet wachten op poppie en doppie, dan kan ik wel 24/7 online blijven

kusssssssssssssssss
28.11.20050 likes
tja pacco daar zeg je wat :P ik ben bijna zolang online zie ze nooit meer volgens mij zijn die nou net ontvoerd
kussssss mooie tekst op je msn ik heb er ook mn petje voor afgenomen haahahaaha
29.11.20050 likes
ja ,op die tekst heb ik een variant gemaakt voor op msn. dan weten ze teminste van waar ze me kennen !!!! want ik kan al die namen niet meer uitelkaar houden op msn hahahahahah. Misschien een ideetje dat andere ook kletsen.com vermelden op msn die dat willen ? is toch een beetje reclame voor het goede doel !!!!!

groetjes nootje....
29.11.20050 likes
zeker een goed idee nootje dat probleem heb ik soms ook maar pacco had een mooiere tekst alleen vandaag niet meer groetjes shirley

Advertise here!!

02.12.20050 likes
nee shir, ??nmaal een complimentje is ok...

MAAR OM NU DIE VAGINA TEKST CONTINUE TE LATEN STAAN!!! no way!

op naar de tweede ronde van de champs league

ach nee, daar spelen jullie helemaal niet
02.12.20050 likes
ach pacco het was toch leuk te zien al was het dan maar eenmalig
06.12.20050 likes
ik wacht op nathalie op dyana op koen ... als die er niet zijn dan weet ik niet wat ik hier moet doen
06.12.20050 likes
tekenen of kleuren ? plakken en knippen ........??????????
of ga grasmaaien op verliefde laantje ????????

nootje........
06.12.20050 likes
dat is een goed idee nootje , dat is hard nodig het gras maaien

Adverteer hier