Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

stilte

Advertise here!!

Citeren22.11.20070 likes
enkele dagen geleden sprak jouwn stem mij toe met emotie uit jouwn verleden je wist even niet meer hoe je tegen mij moest spreken wat je zeggen moest het is nu enkele dagen geleden en mijn telefoon blijft in diepe stilte geen liefdevolle woorden geen warmte volle stem slechts gister galmde mijn telefoon door mijn huisje heen het was niet jouwn stemtoon maar enkel een sms met woorden van ontroostbaar verdriet ik wou dat ik je kon helpen ookal wil je dat nu even niet ik had je willen zeggen dat ik ervoor je ben en ik had je uit willen leggen dat ik je heel goed ken dat je weinig hoeft te spreken jouwn aanwezigheid is genoeg geen uren lange preken geen mijlen lang gezwoeg ik had mijn arm om je heen willen slaan en je liefdevol willen troosten zodat je voelt niet alleen te staan even je tranen drogen enkel hoor ik de stilte van jouwn ongesprokken woorden enkel voel ik de kilte van vragen zonder antwoorden ..
Citeren22.11.20070 likes
erg mooi gerard,
wens je veel suc-6 toe wie het ook mogen zijn...
en hoop dat ze jou hulp en steun alsnog accepteerd.

greetzzz veel suc6 en sterkte
...~~** mariska **~`...
Citeren22.11.20070 likes
soms is het moeilijk en schouder te accepteren,
maar ook goed om te weten voor haar dat er iemand is die zijn schouder aan bied als ze er behoefye an heeft
grotjes parel
Citeren22.11.20070 likes
ik zal er zeker voor haar wezen dag en nacht is mij zeer dierbare

en dan overkomt ze die kutziekte je weet wel
Citeren22.11.20070 likes
lieve gerard,heel veel sterkte,kussssssss en knuffffffffffff Bonneke

Advertise here!!

Citeren23.11.20070 likes
Gerard kerel, heel veel sterkte en hou je haaks

Bert

Adverteer hier