15.09.20050 likes
Hey space. Doe rustig aan en wees voorbereidt om weer hier heen te mogen komen. Maar doe nu niet weer zo eigenwijs. dat is een advies.
Veel groeten Desperation
Veel groeten Desperation
Advertise here!! |
15.09.20050 likes Hey space. Doe rustig aan en wees voorbereidt om weer hier heen te mogen komen. Maar doe nu niet weer zo eigenwijs. dat is een advies.
Veel groeten Desperation |
15.09.20050 likes heyyyyyyyyyyyyyy space .....wat hoor ik nu.....doe rustig aan jongen Desperation heeft gelijk ,je niet druk maken nu en zeker niet over het modareren hier ![]() het ga je gauw goed....... lieve space!!!!!!!!!!! kus wonderfull |
15.09.20050 likes Hey spacie,
Beterschap en ik wil je ook weer gauw hier zien !!! en luister naar desperation oke? |
15.09.20050 likes Hey space,
Blijf voorlopig in bed en maak je niet druk. Zoals wonder al zei dat probleem is opgelost Groet CDobra king |
15.09.20050 likes lieve space,
ik mis je ![]() dan ben je er weer eerder ![]() kuzz snoezie |
Advertise here!! |
15.09.20050 likes hoi storm. even een berichtje van mij aan jou.
als je slim bent dan ziek je het eerst goed uit maat, zoals de dokter heeft gezegt he, en zit over het andere maar niet in , maar laat wel door iemand iets van je horen he, het komt goed maat. groetjes eagel. |
16.09.20050 likes space ook van mij sterkte toe gewenst
groetjes shirley |
16.09.20050 likes heeeeeeeeyyyyyy space,
wees niet zo eigenwijs en ziek eerst goed uit he. en op de chat komt alles wel goed, dus maak je niet druk en zorg eerst dat je beter word. en luister naar de dokter. die mensen zijn er niet voor niets. heeeeeeel veeeeeeeel sterkte en we denken aan je. liefs bar |
18.09.20050 likes sluit me helemaal bij de rest aan space. komt goed komt goed.
en dan ben je er weer helemaal. kus cats |
18.09.20050 likes ja space, luister nou en wordt eerst weer beter, voor de rest zorgt hier iedereen wel voor, Sterkte en hoop dat je gauw weer beter bent !!!
liefs nootje...... |