Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

stappen in antwerpen!!!! ja lachen,.. weer een feessie!!!

Advertise here!!

Citeren30.03.20060 likes
heey wie gaan er mee naar antwerpen stappen??? alle chatters uit genodigt,... is de bedoeling dat we dan dus gaan stappen,.... en desnoods van te voren gaan chinezen ofzo,.... maar overnachtingen zal men ieder voor zich moeten regelen dan!! of je boekt met die of geen een hotel (was een tip,....goed he) en je kan er zelf ook een leuk weekendje gelijk van maken!! datum,..... meeste stemmen gelden,... : zaterdagen,..... 6, 13 of 20 mei!!1 laat ff weten of je komt of niet!!

Toppie is er natuurlijk weer bij,... groetjes,....

stappen met je chat vrienden!!!!! je komt toch ook??????
Citeren30.03.20060 likes
Ben er niet bij Toppie, sorry....

maar maak er iets moois van!!!!

Cootje
Citeren31.03.20060 likes
ik kom met met vrouw top als datum stel ik voor 13 mei had het persoonlijk het liefst op 27 mei gedaan als het maar geen 20 mei is want zal ik weer moeten afzeggen als je defentiefe datum hebt hoor ik dat graag want dan kan ik hotel boeken want hele nacht doorgaannred ik niet
Citeren31.03.20060 likes
Tuurlijk kom ik toppie, ben er trouwens al
Citeren01.04.20060 likes
hahaha moniquske kussssssssssss. Visser als er meerderen op de 27ste willen is mij dat ook goed,... dus mensen als jullie de 27ste willen,.. mag je dit ook opgeven!!

groetjes toppie,..... het mooie koppie,...grinnik

Advertise here!!

Citeren02.04.20060 likes
ga niet mee toppie word me allemaal ff te duur he hebben ook de feestdagen nog he maar wens jullie heel veel plezier met elkaar kus en groetjes petra
Citeren05.04.20060 likes
heey mensen,....is er wel genoeg animo voor dit?? anders mss beter annuleren en later maar iets plannen!!

zou jammer zijn, maar ik heb wel zin in een feessie, maar niet in me eentje hahaha

groetjes topdrop
Citeren05.04.20060 likes
ik denk dat het te kort op laatst gehouden uitje is top laat mensen stemmen wanneer het het beste uitkomt kom je er wel achter geld groeit niet bij de mensen op hun rug
Citeren06.04.20060 likes
ja idd visser,... anders ga ik wel alleen met kieke en moniqueske hihi
Citeren08.05.20060 likes
wens jullie veel lol maak er het beste van ik kom niet kussie wilma

Adverteer hier