Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

stappen de 26

Advertise here!!

Citeren23.08.20060 likes
Hoi Hoi allemaal,

Ben erg laat maar lijkt me leuk plan. moet alleen zondag morgen vroeg weg. Maar een hap eten om te beginnen lijkt me gaaf. Zie ik ook eens wie jullie zijn. . Misschien daarna nog even een drankje, Kan dat?
Citeren23.08.20060 likes
altijd chales
Citeren23.08.20060 likes
Als ik niet te laat ben, zou ik het leuk vinden ook te komen!!
Wel ff juiste adres hihi...geen navigatie dus moet het van me eigen bovenkamer hebben. Zal vast mram ff bellen dat ik het niet kan vinden hahha...kom wel pas na het eten zaterdag dus hoor graag waar jullie dan zijn.
kusss feye
Citeren23.08.20060 likes
leuk, hoe meer zielen hoe meer vreugd
Citeren23.08.20060 likes
Pffff denk denk en peins peins
Wij willen toch ook wel graag komen maar avondje stappen zit er voor ons niet in.
Maar mss is het mogelijk dat we ook s'middags komen op de verzamel plek en dan lekker mee haan eten, maar dan na het eten weer richting huis gaan.
Heb geen idee of we voor die tijd nog een oppas kunnen regelen, maar het gaat alleen om de kleine van 4 maand. Dus als niemand er een probleem mee heeft dan nemen we hem gewoon mee

Groetjes Nice en Tess xXx

Advertise here!!

Citeren23.08.20060 likes
leuk kom maar neem mee
Citeren23.08.20060 likes
Lijkt me leuk Tessem, compenseert mijn leeftijd weer.

Wel een fiep menemen en special voorgebakken spareribs (of haan), Haha spareribs in vloeibare vorm of haan door een fiep. ;)
Citeren23.08.20060 likes
neem gewoon mee tess ik ben nieuwsgierig!!!!
feye ja gezellie nieuwe show maaku!!!
whahahahahahhahahah,
char ook mee superssssssssssssssss,
gaan ze gek maaku hahahah plek in het gekkehuis ,
meer dan genoeg maak je daar maar niet druk om ze willen graag nieuwe gezichtjes zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kussssssssssssssssss daan
Citeren23.08.20060 likes
Leuk Tessem, gewoon meenemen joh

En wie is Charles nu weer??

Kus kip
Citeren23.08.20060 likes
weet ik ook niet kip hahahaahaha

Adverteer hier