Citeren22.08.20060 likes
voel me als een klein kind in een snoepwinkel heb er zo veel zin in

Advertise here!! |
Citeren22.08.20060 likes voel me als een klein kind in een snoepwinkel heb er zo veel zin in ![]() |
Citeren22.08.20060 likes ja mram ik ook, lekker geen mama, geen huisvrouw en geen vriendin spelen, maar gewoon kip zijn ![]() |
Citeren23.08.20060 likes ben bang van wel heli ahahaahahahah |
Citeren23.08.20060 likes hihi
Nee hoor Shir (hihihi): Ik reserveer wel onder de naam van Denre !!!!!! Ik weet van niets !!...........mijn naam is Heli !!! Ohja kip.....geen eitjes leggen in het mandje van de korfballers, die manjes zijn lek !!! En mram.......niet bij de andere boerderij gaan, daar zitten 70 schoolkinderen.....beetje zielig als je daar snoepjes gaat pikken ! Gr. Heli !!! |
Citeren23.08.20060 likes als jij genoeg mee neemt beloof ik dat ik de kids met rust laat hahhahahha |
Advertise here!! |
Citeren23.08.20060 likes wel...niet....wel....niet????
nog steeds met mezelf in beraad hihi lijkt me enorm gezellie...toch veel regelen nog ervoor enz... nog heel ff over slapen en dan besluit nemen (eeuwige twijfel kont) kusss slapen en met mezelf in beraad ![]() doeiiiii feye . |
Citeren23.08.20060 likes feye,
je zou mijn een plezier als je mee gin, kunnen we het gelijk over de show hebben, wil graag wat bij leren ![]() tja ikkes blond, ikkes niet begrijpen. maar dat was feit een! en heli als je slok heb en dan nog te gaan loopu, lijkt me een slecht plan ![]() daan |
Citeren23.08.20060 likes zo, was ff bij de boer langs (koste me 1.5 uur !)
Zijn dus echte boeren...............alle tijd ! Maar okee: -we slapen in een hele grote keuken ! ruimte zat, met aanrecht, koelkast en van alle gemakken voorzien (incl. afwasmachine). Een nette douche en toillet ! Buiten ruimte zat om lekker te luieren, en om je neus lekker vol te snuiven met die heerlijk landelijke lucht die koeien en varkens produceren !!! (nee hoor valt wel mee !!! ) Ik heb begrepen dat de korfbalgroep om 9 uur al vertrokken is, dus we kunnen lekker uitslapen !!! Ik zet vanavond(vannacht) uitgebreide beschrijving neer, incl route en tijden !!! Ik ga ff bijkomen van dat boerengeklets !!!!!!!!!!! Tot latersssssssssssss Heli !!! |
Citeren23.08.20060 likes huh ? snoepjes bij de kids naast ons ![]() mram wij kunnen toch zo ![]() |
Citeren23.08.20060 likes wcpapier mram ?? ![]() |