29.06.20050 likes
snoooooop waar ben je?
waar is die mooie dichter uit leuven toch?
waar is die mooie dichter uit leuven toch?
Advertise here!! |
29.06.20050 likes snoooooop waar ben je?
waar is die mooie dichter uit leuven toch? |
04.07.20050 likes Als je wil weten waar ons Snoopke is
Is voor sommige een weet en voor andere een gis Wij willen allemaal weten waar zij verblijft Zodat ze weer ons kan verrijken met gedichten die zij schrijft Helaas moet ik nu stoppen met dit gedicht Er lopen al tranen over mijn gezicht Niet omdat dit versje gaat over gisteren of heden Maar omdat ik net uien heb gesneden x tim |
06.07.20050 likes heyyy tim,
Hahahhahahahah...een heel fijn gedichtje! Jij kan schrijven en dichten, zonder je gat op te lichten, hihihihi.... groetjes, snoop |
06.07.20050 likes whahhahaq die uien ik ga nooit huilen van uien hor :P
kus mij |
07.07.20050 likes Waerde vriendin ...
Ik leg mijn vingers in de knoop als ik weer ga dichten zoals snoop toch zal ik toch moeten falen omdat ik uw niveau niet kan halen en leg berustend mijn hoofd op een vers gewassen kussensloop was getekend, timmie |
Advertise here!! |
07.10.20050 likes hoihoi snoop!!! kom jij nogwels uns hier?? sie je nooit meer!!!!
nou hopeluk spreek ik je snel kusje en knuff kirsten!!! |
07.10.20050 likes ja kirsten nu je het zegt,ik heb haar ook al lang niet meer gezien |
07.10.20050 likes snoop is deze week nog ff langs geweest. ze zit in een verbouwing. vandaar heeft ze weinig tijd.
cats |
07.10.20050 likes cats ... waar heb jij toch de kletsen-prive gelegt ik kan hem niet meer vinden ..
xje tim |
07.10.20050 likes ja inderdaad, heb snoop ook nog gesproken, ze is in het bezit van 4 prachtige muren, en voor de rest niets.
dus een lekkere klus voor de boeg. gaat goed met haar zie ook cats bijdrage xx sas |