Citeren29.07.20080 likes
ik
Advertise here!! |
Citeren29.07.20080 likes ik |
Citeren29.07.20080 likes ikkuh net wakker na verjaardag van me beste vriendin |
Citeren29.07.20080 likes dodo alias gummiebeer in het midden |
Citeren29.07.20080 likes tatootje dodo |
Citeren31.07.20080 likes Achchchchmed kwam ook ff voorbij ![]() ![]() Silence!! I'll kill you!! |
Advertise here!! |
Citeren01.08.20080 likes dit is dus onze beeldschone chatgurl |
Citeren03.08.20080 likes ![]() ![]() Benno was hier in de buurt, bij een schuttersfeest(wist niet eens dat die hier werden gehouden) maargoed toch effe bij hem op bezoek ![]() Benno aan de afwas ![]() ![]() Babsie weer peukie rollen ![]() ![]() Het weer was iig wel goed ![]() ![]() Rondleiding gehad door het kamp, natuurlijk door Benno ![]() ![]() Maarja toen was het alweer zaterdag..... Veel kletsers uitgenodigt voor een etentje maarja je zal altijd zien, mensen met de grootste mond komen niet opdagen ![]() Maar boer en vrouwtje zijn altijd van de partij ![]() ![]() Wilmaa ![]() ![]() Vrouwtje sjeik en klapschaats ![]() ![]() Benno kwam ook effe kijken, jammer dat ie niet meeging naar de sjikkenees ![]() Modjes van kletsen ![]() ![]() Brendan was weer eens in de weer(zoontje van schorp) ![]() Boer en Benno ![]() ![]() Sjeik met ze nieuwe aanwinst gnagnagna ![]() Daar kopen boer en ik een huisie samen ![]() ![]() Sjeik en klapschaats en diaan ![]() Wij (denk ik) ![]() ![]() Vrouwtje heb een nieuw vriendje ![]() ![]() Schorp ![]() ![]() Diaantje ![]() ![]() Boer maakt een foto van zichzelf ![]() ![]() Babs met dochtertje van schorpie ![]() ![]() ![]() En natuurlijk boer en Vrouwtje.....blij dak ze ontmoet heb leuke mensen ![]() ![]() |
Citeren03.08.20080 likes |
Citeren03.08.20080 likes nog 1 foto van de dames ![]() ![]() ![]() ![]() Peetje (vrouwtje 48) Wilmaa en Hannie ( djinta) |