Citeren23.07.20080 likes
nou hier ben ik dan:P
Advertise here!! |
Citeren23.07.20080 likes nou hier ben ik dan:P |
Citeren23.07.20080 likes ff fototje van mij, was niet egt handig sow een foto te laten maken whahaha |
Citeren24.07.20080 likes Die rot kop van moi ook weer eens in het Smoelenboekkie. ![]() |
Citeren24.07.20080 likes Effe dagje uit naar Den Haag ![]() Leuk optrekje op het binnenhof ![]() http://i233.photobucket.com/albums/ee97/metallix37 /101_0785.jpg Benno en Babs knus op de rand ![]() ![]() Hok van Balkenellende ![]() ![]() Leuk zandkasteeltje midden in den haag ![]() Waar je ook komt Snuffeltje is er ![]() ![]() Onderdoorgang(niet naar de ondergang) ![]() ![]() ![]() Willem de Eerste was er ook nog, druk die man zeg ![]() ![]() Het alien gedeelte van den haag ![]() ![]() ![]() Groetjes Metje en Babsie ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.07.20080 likes Bijna vergeten sjeik was der van de week ook nog heeft me een versterker in de auto gebouwd, thx sjikke ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.07.20080 likes ![]() |
Citeren25.07.20080 likes nou hier is mijn foto |
Citeren26.07.20080 likes Dagje uit in amsterdam met vrouwtje en boer, zeer gezellie en geslaagde dag
Oud en modern in nog geen 50 meter afstand ![]() ![]() ![]() Vreemd de grachten waren er ook nog ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Effe bijtanken, was een lekker weertje ![]() ![]() Rembrandt ![]() ![]() De Nachtwacht(ps die in dat groene shirt hoort er niet bij ![]() ![]() ![]() Babs en Boer voor Tuschinski ![]() ![]() Effe naar de PC Hooftstraat, vrouwtje en babs wilden daar effe kijken ![]() ![]() Prachtige gebouwen in A'dam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Centraal station A'dam ![]() Monument op De Dam ![]() En natuurlijk ook het Paleis ![]() Ook even een rondvaart gedaan op wens van Boerharms, de grachten zijn echt mooi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bootvluchtelingen waren er ook nog ![]() ![]() ![]() Replica gebouwd werkelozen op (vrijwillige basis) ![]() ![]() ![]() ![]() Op weg naar de chinees ![]() ![]() ![]() ![]() Zo dat was het wel zo'n beetje kan wel meer plaatsen maar ja dit is wel genoeg Groetjes Metje en Babsie |
Citeren26.07.20080 likes leuke foto's seg vrouwtje en boer!!!
nog ff ikke |