18.10.20050 likes
ik weet nie of dat ochendhumeur is, maar het eerste uur zit ik maar voor me uit te kijken en wil niets horen hahahhah. daarna komt er langszaam geluid uit mij hahahh.
Advertise here!! |
18.10.20050 likes ik weet nie of dat ochendhumeur is, maar het eerste uur zit ik maar voor me uit te kijken en wil niets horen hahahhah. daarna komt er langszaam geluid uit mij hahahh. |
18.10.20050 likes whaha ik denk het dan van wel he nootje!! haaha ut eerste wat ik doe als ik sotens wakker wordt is musiek opsetten en keihard en vals meesingen whahaha! daar wordt de rest hier thuis dus nie egt vroluk van maar ik wel hahaha!
kuss kirsten! |
18.10.20050 likes Dat komt me heeeeeel bekend voor, Nootje, ik moet ook ff de tijd hebben om wakker te worden zonder al te veel herrie aan mijn hoofd....eerst sigaretje, bakkie leut en dan ontzettend naar de wc (hihihihihihihi) en dan word er pas gepraat...mmmmhhhhh.......wat is vrijgezel, van die kant af gezien, dan toch lekker.....
Vrolijke Jaco |
18.10.20050 likes whahahahaha!!1 lol nou nadat ik lekkr me musiek heb aangeset is het eerste wat ik doe praten!!!1 maarjah dat doek de hele dag door duz whahaha!!!
liefs, kirsten |