Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

slaapverlaming

1

Advertise here!!

16.10.20050 likes
hebben jullie ook wel eens last van slaapverlaming?
16.10.20050 likes
Slaapverlaming????
16.10.20050 likes
als je ons zegt wat dat is ,kunnen we je ook vertellen of we dat wel eens hebben
16.10.20050 likes
Geen idee wat dat is, Anoniem??????
16.10.20050 likes
weten jullie dat nie??/ haha ikke wel hoor en die anoniem was ik haha foutje iets misgegaan! maar sal het wel ff uitleggen! nou dat is als je bijvoorbeeld net wakker wordt en dan kan je of je arm of je been of je hele lichaam even niet bewegen daarna komt dat vanself weer trug hoor! ik had dat vanogtend dus ik werd wakker en wou me arm optillen maar dat ging dus niet maar na un minuutje ofsow weer wel! is heel raar en best eng ik had het nog nooit eerde gehad ofsow maar had wel eens gelesen wat het was duz dat wist ik wel en daarom vond ik het nie sow eng eigenluk haha!
maar goed ik dagt leuk om te vragen of hier er owk mensen weluns last van hebben ! maar aangesien jullie nie wisten wat het betekende niet duz1 noujah muischien komen er nog mensen of weten jullie nu wat het is en herkennen jullie het!
dikke kusss kirsten!

Advertise here!!

16.10.20050 likes
denk dat iedereen dat wel eens heeft kirsten
groetjes marie
16.10.20050 likes
jah dat dagt ik ook he mnaar hun wisten nie wat het betekende haha!
kuss kirsten!
16.10.20050 likes
Hey lieve lieve Anoniem (Kirsten dus hihihihhihi kussssssss)

ja, dat heb ik ook weleens, ik slaap weleens op mijn arm, en als ik dan wakker wordt heb ik zoiets van "Hey, hij doet het niet"....en na een minuutje ofzo dan is hij er weer....dan heb je wss in je slaap een zenuw bekneld die je lichaamsdeel van functionaliteit voorziet, en dan doet 'ie het niet meer, is wel lache hoor, probeer maar eens met dat lamme lichaamsdeel te plassen, als man zijnde hihiihihihh.....alles zit onder hihiiihhi (lig in een deuk hier hihihihhihhhihhh)

Groetjes, een natte Jaco hihihihihihi
17.10.20050 likes
hahahahah jaco, zie het voor me, gelijk gedouchet.... hhahha, als ik slaap lig ik in coma... en als ik wakker wordt, heb ik geen slapende onderdelen alleen mijn hersenen werken het eerste uur na het ontwaken nog niet....
hahahaha, trek hierna bij...... hahahhahah, ja zo heeft volgens mij iedereen wat als hij wakker wordt denk ik ?.....

liefs nootje
die s'morgens na het ontwaken het eerste uur niet aanspreekbaar is hihi
17.10.20050 likes
whahahahaha lol jacoo sie nu wel dsat je wel wist wat het was whahahah!!!
heb je last van ogtendhumerutje nootje???hahaha!!!
hebben se hier thuis owk alemaal loop ik daar altijd heel froluk singent rond in de ogtend haha!!
kusss kirsten!

1

Adverteer hier