Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

2

Advertise here!!

Citeren21.07.20100 likes
ben het met de tegenstanders eens heb op deze manier al een chat naar de klote zien gaan
geef elkaar je nummer en bel elkaar op dat is mijn mening als je zo graag met elkaar wil praten ipv typen
en idd buck helaas is de gezelligheid op het moment ver te zoeken soms
maar goed wie ben ik om daar wat van te zeggen
want ik bemoei me nergens meer mee
Citeren21.07.20100 likes
als de band breedte voldoende is van kletsen kan je elkaar via kletsen ook horen dan he je skype niet nodig

skype is handig om goedkoop te bellen en 1 op 1 werkt dat het beste
Citeren21.07.20100 likes
en waarom skype kunnen toch ook klet scroll kletsen ??
Rick
Citeren21.07.20100 likes
ik stem mee met naat. als die gene wilt skype skype ze maar met elkaar. maar kletsen, moet kletsen blijven, en zo hoe het nu is moeten wij allemaal zorgen dat kletsen weer gezellig wordt en geen gerotzooi..

groetjes soraya, we kletsen.com weer
Citeren21.07.20100 likes
van mij hoeft skype ook zeker niet, gewoon lekker kletsen zoals het meestal is...............ik kom hier al een paar jaar, en ik vind het een onwijs leuke, fijne en gezellige chatsite, en het zou doodzonde zijn als dat door skype naar de kloten gaat, dat is mijn mening, ga gewoon lekker bellen met elkaar, maar laat kletsen blijven............kuss en knuf

Advertise here!!

Citeren22.07.20100 likes
gewoon kletsen zoals we het gewend zijn die cam vind ik zelf al niets dat die er is mvg Visser
Citeren22.07.20100 likes
ben het met soraya...en naatje eens
Citeren22.07.20100 likes
auto en waarom ben je het weer niet met mij eens? Ik typ bijna hetzelfde als naatje en soraya........ En ik knuffel je nog wel zo lief..........
2

Adverteer hier