|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten geacht leden
het lijk mij een leuk idee op skype naast de cam
erbij gebruiken zo kunnen je mekaar zien op de cam en horen via skype lijk het een leuk idee
dan hoor ik het graag
grtjes pumaboy |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik meld me hiervoor aan pumaboy
dit doen we al vaker en ik host de gesprekken altijd
dus als er mensen zijn die ook mee willen doen moeten ze mij hun skypenaam even geven |
Anonymous Undefined 65739 berichten puma ik hoef je die van mij nie meer te geven die heb je al
en mensen ik kan je zegge het is giga leuk lach me helemaal rot  
|
ik snap het even niet  . ik heb geen skype . maar is dit voor chatters diegeen microfoon in cam hebben ??? ik kan gewoon live praten alleen vervormt het af en toe hier . |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Ik ben tegen om Skype te gebruiken tijdens chatten. Zeker nadat ik de laatste keer zag hoe dit ging.
Diverse mensen online en tegelijk op Skype met als gevolg dat deze mensen niet meer typten op scroll en eerlijk gezegd alleen maar "plekken" innemen als bv de box vol zit.
Je kan dan ook rustig iets tegen zo'n iemand typen op scroll maar reageren doen ze dan toch niet.
Als je zo graag met elkaar wilt Skypen wat doe je dan op scroll?
Als je zo graag elkaar wilt horen zet dan gewoon de microfoon aan op scroll, kan je en typen en praten en iedereen kan alles volgen.
En is ook gezelliger voor de gewone chatters die geen microfoon hebben of gewoon komen om te chatten.
Groetjes,
Nathalie |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 naat |
ik ben het wel met naatje eens het is een chat en geen telefooncentrale |
Anonymous Undefined 65739 berichten eens met nenya en twinky , dan kan je beter gaan skype ipv kletsen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wat een gezeur de laatste tijd pffff- Waar is die gezellige oude chat gebleven??????
Dit kost chatters en de site!!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|