Citeren22.01.20080 likes
welkom bij mijn eigen fanclub voor al mijn vrienden op kletrsen hiero
Advertise here!! |
Citeren22.01.20080 likes welkom bij mijn eigen fanclub voor al mijn vrienden op kletrsen hiero |
Citeren22.01.20080 likes ik wil je fan wel zijn hoor ![]() |
Citeren22.01.20080 likes ik wil ook heel graag jouw fan zijn,mag dat ook???
Maar ik heb eigenlijk wel een voorwaarde sjoerd,ben je al lid van mijn fanclub???? Succes ermee en ben benieuwd wat er allemaal gaat komen,kussss Bonnn |
Citeren23.01.20080 likes namens sjoerd wens ik jullie een hele goeiemorgen en een fijne dag toe,kusss en knufff Bonn
Sjoerd breng je zometeen de koffie mee voor in de room,en iets lekkers erbij???? |
Citeren24.01.20080 likes sow effe weer namens partyboy naar boven gehaald,want ik denk dat party wel iets in petto heeft binnenkort ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.02.20080 likes whaaaaaaaaaa sjoerd tis wel de bedoeling dat je je fanclub een beetje onderhoud en soms dingen organiseerd,of je schaarse leden uit te nodigen voor een kopje koffie,of thee of iets anders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20080 likes vet lachen |
Citeren18.02.20080 likes is voor sjoerd jammer maar denk dat sjoerd wel inziet dat zijn fanclub aan het doodbloeden is beetje te hard van stapel gelopen eerst je eigen maar eens populair maken komt een hoop bij kijken duurt wel ff voor dat iedereen weet wie je bent |