Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

sinterklaas

Advertise here!!

Citeren16.11.20060 likes
als ik me nog steeds ergens op kan verheugen is het wel op de intocht van sinterklaas, als klein kind vond ik dat natuurlijk al geweldig, al een half uur voor tijd sat ik dan voor de tv , ik ben nooit egt iemand geweest die veel tv kijkt, en al helemaal niet toen ik klein was, tv was saai, ja stilsitten kon ik toen al totaal niet, nu al wel stukken beter!

en maar wachten tot het 12 uur was en het progamma begon, pff wat duurd ehet dan nog lang voordat hij eindelijk binnen kwam, als ie dat al kwam want elk jaar was er wel weer un probleem en duurde het een eeuw voor mijn gevoel eer hij binnenkwam, en ookal sag je het danvia de tv, voor je gevoel was je er toch egt bij!

en ook nu kan ik me weer verheugen op die zaterdag! gewoon lekkr voor de tv gaan zitten en kijken naar de intocht van de sint, ik kan dan echt heerlijk genieten van al die blije gezichten, de vreugde die er hangt, gewoon eens een land met blije gezichten!
en nog elke ker sit ik met het gevoel sal hij ook dit jaar wel weer binnekomen? gaat alles wel goed?
en natuurlijk aan het eind van het progamma die kinderen die op schoot mogen bij de sint en een liedje gaan zingen, gewoon alles die hele sfeer die er elk jaar weer op nieuw is, ik vind het super!

kuss kirsten!

Adverteer hier