Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten
 

rust zacht

4
 
 

Advertise here!!

Citeren05.03.20120 likes
lieve aap,

maakt niets uit joh, je kan niet alles bijhouden, maar we hebben vanaf afgelopen november tot en met january een loodzware tijd gehad, veel gebeurd zoals je leest, en het is heel zwaar, maar we moeten de draad weer oppakken, en dat doen we ook, maar sommige momenten zijn erg zwaar, heel lief van je reactie, dank je wel, dikke kus en knuff
Hoe gaat het met jou?
Citeren12.04.20120 likes
het was zondag zwaar, de eerste keer op mijn verjaardag dat die ene stoel leeg bleef, dat was heel confronterend, en ik mis je enorm, maar je vrouw is geweest en dat heeft mij heel goed gedaan, we houden haar goed in de gaten, hou van je en ik mis je nog iedere dag, rust zacht...........
Citeren15.10.20120 likes
we zijn bijna een jaar verder, maar het is en blijft een heel gemis dat je er niet meer bent, zaterdag is je vrouw jarig, en we zullen zorgen dat ze ondanks haar pijn, gemis en verdriet toch een fijne dag zal hebben, ik hou van je..........
Citeren11.11.20120 likes
vandaag precies een jaar geleden dat je overleed, we missen je nog iedere dag, en het is een leegte die je achterlaat, we missen je lieve schat maar je zal voor altijd in ons hart blijven
Citeren23.08.20130 likes
deze topic had geopend toen mijn zwager overleed, in die tijd was mijn schoonvader ook ernstig ziek, helaas is hij nu bijna 2 jaar later ook overleden, 11 Augustus, het is enorm zwaar..............rust zacht lieve pa, hou enorm van je

Advertise here!!

Citeren23.08.20130 likes
sterkte bonneke kussss
Citeren23.08.20130 likes
Sterkte lieve Bonneke

Knufff en kussss
Citeren24.08.20130 likes
sterkte bonneke
Citeren24.08.20130 likes
heel veel sterkte Bonneke
4
 
 

Adverteer hier