Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten
 

rust zacht

Advertise here!!

Citeren13.11.20110 likes
gecondoleerd
Citeren13.11.20110 likes
Bonn,

Ik wens jouw en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd!

kuss knuff
Citeren13.11.20110 likes
Hier zijn geen woorden voor:$GecondoleerdIk wens hierbij de Familie, kennissen, vrienden, collega's en aan alle anderen heel erg veel sterkte toe met dit verlies
Citeren14.11.20110 likes
dank jullie wel voor jullie lieve woorden, het doet me goed, maar ow wat doet het ongelofelijk pijn.............
Citeren15.11.20110 likes
morgen de laatste dingen regelen en dan donderdag de loodzware dag.........

Advertise here!!

Citeren17.11.20110 likes
Heel veel sterkte morgen:$
Citeren17.11.20110 likes
dank je wel lieve lexxy, het was loodzwaar vandaag, maar het was wel een mooie dag en ontzettend bijzonder............
Citeren18.11.20110 likes
er werd gisteren een heel mooi nummer gedraaid tijdens de dienst, heb die vandaag heel veel gedraaid, het nummer is van Daniel Lanois, en het nummer heet still water................
Citeren22.11.20110 likes
ik mis je heel erg, en vooral de bezoekjes aan je, het is weer een leegte die ik anders in zal moeten gaan vullen...........
Citeren25.11.20110 likes
het is zo zwaar zonder jou, de enorme leegte, het is een enorm gemis, maar jij hebt rust en je hoeft niet meer te strijden, nu moeten wij onze rust terug gaan vinden, en dat is heel moeilijk...........Ik schrijf het gevoel maar van me af, omdat ik een beetje met mezelf in de knup zit, maar ik moet sterk zijn voor mijn gezin, en voor jou vrouw en zoon, en je ouders...maar het is zo zwaar

Adverteer hier