03.07.20050 likes
risico's
Advertise here!! |
03.07.20050 likes risico's |
03.07.20050 likes wie huilt noemt men zielig
of sentimenteel en wie zijn gevoelens uit zegt soms te veel wie lacht wordt niet zelden versleten voor gek en wie iets probeert gaat misschien op zijn bek wil je leven of blijf je beven om toe te geven aan je schrik of zo wil je leven?? neem het risico want aan het eind van de reis betaal je altijd de prijs wie liefde geeft krijgt niet altijd iets terug en wie vertrouwd krijgt soms het mes in de rug wie hoopt, krijgt de wanhoop vaak op de koop toe en wie de eerste stap zet moet zelf zoeken hoe wie eerlijk is geraakt niet altijd hogerop en wie iets begint loopt de kans op een flop wie zegt wat hij denkt geeft zich vaak veel te bloot maar ook wie niet durfde gaat dood wil je leven?? of blijf je beven om toe te geven aan je schrik of zo wil je leven?? neem het risico want aan het eind van de reis betaal je altijd de prijs.. cats |
04.07.20050 likes Zonder jou zo verloren
Zonder jou zo verward Zonder jou zo wanhopig Zonder jou zonder hart Zonder jou zo ontroostbaar Zonder jou zo alleen Zonder jou zo gebroken Zonder jou om me heen Het is alsof je stem hier nog is blijven hangen Het is alsof je hand over mijn lichaam gaat Net of ik je zachte lippen kan voelen op m'n wangen Net alsof je in mijn wanhoop nog zo dicht bij mij staat Zonder jou zo verslagen Zonder jou zo voorgoed Zonder jou zo ineen gedoken Zonder jou weet ik niet wat ik moet Want zonder jou ben ik mijzelf kwijt Geen dag geen nacht en geen benul van tijd Het maakt voor mij geen enkel onderscheid Zonder jou Het is alsof ik leef in mijn herinneringen Het is alsof mijn wereld stil is blijven staan Net alsof je mooie ogen nog altijd kunnen dwingen Net alsof je heel dicht bij bent maar zo ver hier vandaan Zonder jou zo verloren Zonder jou Zonder hart Zo wanhopig Zonder jou zo ontroostbaar Zonder jou kan ik het niet meer aan Tim |
04.07.20050 likes Mooi Tim, zo'n mooie teksten allemaal
Het zijn maar woorden en doen je toch heel veel! groetjes van cats |
04.07.20050 likes Ja zijn 1 van mijn favorite teksten als ik wat depri ben, dan draai ik de muziek en zing mee, dat lucht op.
x tim |