Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

rijles-op zn duits!!!!!!!!!!!!!!!

Advertise here!!

Citeren20.12.20060 likes
goh ik had hier nog niks van gelsen en dacht dat ga ik eens ff doen onder het huiswerk maken, ff een kleine pauze, noujah klein ondertussen un kwartier verder hihi!

nou geef ik mijn mening ook maar eens ff haha!
ik heb zelf dan natuurlijk wel geen rijbewijs en weet ook niet of ik die ooit wil gaan halen, vind auto's bussen en treinen maar niks...
maar of je nu wel of geen rijbewijs hebt, je hebt net zogoed lessen gehad en als je op iets onbenulligs bent gezakt, ja ik zie het probleem er dan niet zo van in, er kan altijd wat gebeuren , je kan net zo goed over een losliggende stoeprand struikelen en je nek breken...
en zoals al eerder is gezecht hier denk ik ook dat je mischien juist alleen maar voorzichter rijd als je geen rijbewijs hebt!

een jongen uit mijn klas die 17 is mogt laats van zijn moeder ook ff rijden in de auto, op een leeg parkeerterein, niet helemaal leeg want een politieauto kwam eraan en hield ze aan, hij kreeg een waarschuwing en verder niks! vind ik ook normaal want op een leeg parkeer terein kan je niemand anders in gevaar brengen!

kuss kirsten!
Citeren20.12.20060 likes
vanavond heb ik me nog eens gewaagd in het spitsuur in kortrijk. het was een jungle maar ik heb het overleefd. niemand reed te snel want alles stond stil dus rijbewijs of niet, je kon niet vooruit

ik snap dat iedereen wel eens te vlug rijd (ik doe het ook) maar bij mij is het in mate. ik heb nog nooit 200 km/uur gereden en ik sta daarvoor niet te springen

wat betreft dat rijbewijs, ik vind het jammer voor je shirley dat je dat nog niet hebt kunnen behalen. ik heb het nou al 12 jaar en ik ben er heel blij mee en ik kan naar hawk rijden. hopelijk maak ik geen brokken ...

groeten

Toska
Citeren20.12.20060 likes
oke die ander was een step, maarrrrrrrrrrrrrrrrrr jahoor ik heb er 1

Citeren20.12.20060 likes
goed zooooo roos

Citeren20.12.20060 likes
aaaaaauuuuuuuuwwwwwwwwwww zadelpijn

Advertise here!!

Citeren08.01.20070 likes
ehm mram , als je nou een biefstuk op dat zadel bind, dan heb je geen last van zadelpijn

trouwens shir bedankt voor het brengen van die braadworsten
Citeren08.01.20070 likes
eindelijk weer n reactie! ik d8 dat deze onderwerp al dood was!
Citeren08.01.20070 likes
nee joh, tuurlijk niet, heb mram ff uitgelegd dat een biefstuk wel helpt
Citeren08.01.20070 likes
jah maar je kan zien dat zelf zoo n leuk onderwerp snel vergeten word!
Citeren08.01.20070 likes
soms moet je wel is ff iets trug halen , dus bij deze , mram neem een biefstuk en probeer is ff hoe dat fietst

Adverteer hier