Citeren09.10.20090 likes
bestaat het nog?
ik zou het graag tegenkomen
delen van gelijke interesses,ideeen, vriendschap door dik en dun...
ik zou het graag tegenkomen
delen van gelijke interesses,ideeen, vriendschap door dik en dun...
Advertise here!! |
Citeren09.10.20090 likes bestaat het nog?
ik zou het graag tegenkomen delen van gelijke interesses,ideeen, vriendschap door dik en dun... |
Citeren18.10.20090 likes bestaat het nog hoor ....als in uw hart bestaat nog yesuz liefde .....? |
Citeren23.06.20110 likes dat vraag ik me soms ook af |
Citeren23.06.20110 likes Als iemand het juiste antwoord heeft hoor ik het ook graag.. want vriendschap is meer en meer een illusie ![]() |
Citeren23.06.20110 likes ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.06.20110 likes Helaas.. een vriendschap op een chat is alleen vriendschap als je blijft komen chatten. Kom je niet meer op de chat.. dan blijft er van die vriendschap niks over.
Er zijn uitzonderingen!! Ook die zijn zeldzaam. Dit komt ook voor in je dagelijkse leven buiten een chat. Mensen zijn egoïstischer geworden, denken niet meer aan een ander maar steeds meer aan zichzelf en steeds minder aan de ander waardoor vriendschap steeds vaker een illusie is ![]() |
Citeren24.06.20110 likes vriendschap is waardevol als je elkaar in waarde laat,en accepteerd zo als je bent en zo als de ander is dan hoeft een vriedschap geen illusie te zijn |
Citeren02.08.20110 likes Bestaat er dan ware liefde ?
Ik denk dat iemand van iemand houdt niet weet wat het inhoudt. Als er een meningsverschil is dan is het over en is ineens de liefde over nou geloof bestaat niet. Dat is zeker geen ware liefde van die kant. Liefs duitse |
Citeren03.08.20110 likes Recept voor Vriendschap.
Hoofdingrediënten: Vertrouwen Liefde Eerlijkheid Oprechtheid Vergevingsgezindheid Benodigdheden: Een Warm Hart. Mix de bestanddelen op een rustige en verstandige wijze door elkaar. Doe dit met zachte hand, neem hier ruimschoots de tijd voor. Volg hierbij vooral je gevoel en wees niet bevreesd Schenk nu het resultaat in ruime mate aan een ieder die je kent. Herhaal dit regelmatig, indien mogelijk dagelijks, je zult versteld staan van het effect! Het zal je een warm en goed gevoel geven. Bedenk: De op deze manier verkregen mix biedt absoluut garanties voor de toekomst. |
Citeren18.01.20120 likes ik ben op zoek naar echte vriendschap
heb door de jaren heen gemerkt dat die ver te zoeken zijn.je denkt dat je vrienden hebt maar als het er op aan komt dan zijn ze je snel vergeten,terwijl ik er alles voorover heb voor een echte vriendschap . door dik en dun. |