Citeren19.06.20100 likes
dan meld ik mezelf toch aan

Advertise here!! |
Citeren19.06.20100 likes dan meld ik mezelf toch aan ![]() |
Citeren20.06.20100 likes ff wat stellingen ontkrachten
Goed waarom anti spruitjes * spruitjes stinken...!!!! -> daar hebben sommige mensen geen spruitjes voor nodig , er zijn ook mensen die vinden dat vis stinkt ![]() * spruitjes zijn duur...!!!! -> duur ?..zal er wel aan liggen waar je woont ..hier niet iig btw er zijn groentes die nog veel duurder zijn ![]() * spruitjes zijn rot om schoon te maken....!!! -> alle (verse) groente moet je schoon maken maar spruitjes gaan relatief snel (iig niet langzamer als bv witlof ![]() * spruitjes hebben een vieze nasmaak...!!! -> jullie weten niet wat lekker is ![]() * spruitjes zijn groen :S....! -> witlof is wit , worteltjes oranje , sla is ook groen ..dus ? ![]() * spruiten vliegen van je bord als je ze wil prikken...!!! -> iemand met een normale hand-oog coordinatie heeft daar geen last van ![]() * de spruit kost je aan de dokter een flinke duit, -> niet verzekerd zeker ? ![]() hij zorgt voor buikloop -> Als jouw maag alleen appelmoes gewent is wel ja ![]() en een stank daarvan worden mensen krank [/quote] Duitsers moeten niet zeuren (krank ? ) ![]() * mensen die spruitjes eten SPELEN VALS.... Niet zo vals als mensen die ze niet eten En natuurlijk zijn mensen die ze wel eten veel creatiever ![]() |
Citeren20.06.20100 likes btw de bovenstaande melding is u aangeboden door het pro spruitjes forum
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.07.20100 likes ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.07.20100 likes Daan.. Sor heeft dat getypt.. ik niet ![]() |
Citeren02.07.20100 likes spruitjes zijn lekker en gezond ![]() |
Citeren02.07.20100 likes ![]() ![]() |
Citeren04.07.20100 likes ik maak ze al niet en ze komen niet in huis als train ze wil eten vreet die ze maar bij mijn moeder |
Citeren05.07.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |