Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

protestgroep ''de anti spruitjes''

Advertise here!!

Citeren17.06.20100 likes
je mag geen gadverdamme tegen eten zeggen ik zal dat nooit doen
Citeren17.06.20100 likes
als je het geproeft heb mag je zeggen het was niet te vreten gatverdammmme dus
Citeren18.06.20100 likes
http://www.biblionu.nl/include/files//Groepen//Act ueel/Kinderboekenweek_2009/GeschenkWraakvanhetSpru itje_150.jpg
In De wraak van het spruitje probeert Schutten een manier te vinden om het verreweg meest gehate voedsel door kinderen toch populair te maken. Hoe brengen we het spruitje aan het kind? Schutten gaat bijna als een onderzoeksjournalist te werk en onderzoekt waarom het spruitje niet lekker is en hoe het in de markt te zetten is. Hij eet met twee kinderen bij een sterrenrestaurant eten en gaat langs bij o.a. de McDonalds en de universiteit van Wageningen en komt uiteindelijk terecht bij kok Pierre Wind die een spruitjesburger samenstelt die op kinderen wordt getest. Het is een vermakelijke zoektocht waarin we van alles aan de weet komen over voedsel, smaak maar ook over de markt en marketing. De spruitjesburger wordt getest op kinderen waarbij ze enigszins in de maling worden genomen. Bij de presentatie van het boekje heb ik de burger mogen proeven, hij bestaat echt! Een leuk en grappig boekje en een heel geschikt kinderboekenweekgeschenk waarbij je nou eens niet het gevoel hebt dat de auteur zich moest beperken. Minder te spreken ben ik over de illustraties van Taufiq de Water die nogal zwaarmoedig en duister zijn en niet matchen met dit leuke en lichtvoetige boekje.
Citeren19.06.20100 likes
Jakkes spruitjes.
Als kind behoorijk ziek van geweest hahaha dus voor mij nooooooooiiiiiitttt meer spruitjes.
Citeren19.06.20100 likes
hallo mensen

lust jij ook geen spruitjes,,, kom !! meld je dan hier aan..!! we laten niet met ons sollen.. meld je aan wij gaan voor de 100 kandidaten... een tipje... je hebt een partner die wel van spruitjes houdt maar jij niet,,, laat hem het dan zelf maken

Goed waarom anti spruitjes
* spruitjes stinken...!!!!
* spruitjes zijn duur...!!!!
* spruitjes zijn rot om schoon te maken....!!!
* spruitjes hebben een vieze nasmaak...!!!
* spruitjes zijn groen :S....!
* spruiten vliegen van je bord als je ze wil prikken...!!!
* de spruit kost je aan de dokter een flinke duit, hij zorgt voor buikloop en een stank daarvan worden mensen krank
* mensen die spruitjes eten SPELEN VALS....

laat me niet in de steek,,, help me eind datum is 16-07-2010

aanmeldingen:
1, carin
2. wausteef
3. hanna1
4. eelke
5. schorpie
6. ajaxfan
7. 202
8. Rick
9. twink
10. danielle25
11. bucketlake1968
12. laura
13. desireee

we gaan de goeie kant op... definko heeft maar 12 aanmeldingen dus kom op.... meld je aan..!
Rick

Advertise here!!

Citeren19.06.20100 likes
Ik en Laura melden ons ook aan!
Citeren19.06.20100 likes
rop vind ze ook goor
Citeren19.06.20100 likes
lee 12 en corekiller ook
Citeren19.06.20100 likes
Ik dacht dat er maar 1 stem per chatter mocht.. Dus moeten Laura en de rest zichzelf aanmelden...
Valsspelers
Citeren19.06.20100 likes
rick jezelf niet mee tellen, jij bent de gene die deze topic heeft gemaakt.

Adverteer hier