Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

poll van klets.com 18-10-2006

Advertise here!!

Citeren18.10.20060 likes
ik zal eens in de week een poll plaatsen en daar moggen jullie je reactie op geven leuk he

Poll:Mag je arrogant zijn als je ergens goed in ben

Zo ja waarom

Zo niet waarom

Groetjes gewoondave25
Citeren18.10.20060 likes
Hoi Dave,

Mijn mening is: nee, niet nodig!
Arrogant is verwaand, maar tròts kun je altijd zijn op iets waar je goed in bent...

xxx Suus
Citeren18.10.20060 likes
NEE, absoluut NIET, Dave!!!!
Of je ergens goed in bent is voor iemand anders om over te oordelen, en NIET jezelf, Dat getuige van arrogantie, en dat is 1 van de kenmerken/eigenschappen in de mens die ik werkelijk haat!!!

Jaco
Citeren18.10.20060 likes
ha dave

ben het met suus en jaco eens, arrogant is iets van iemand wat ik persoonlijk heeel vervelend vind. Trots!!! ja, dat zeker!!!

vind arrogante mensen snobben...brrr

groetjes jeanette
Citeren18.10.20060 likes
nee arogantie moet ik ook niet doe lekker gewoon we hebben allemaal wel; iets waar we goed in zijn zal het een mooi sooitje worden doet er niemand meer normaal nee lekker je zelf blijven he

xxx paatje

Advertise here!!

Citeren18.10.20060 likes
als je ergens goed in bent,kom je zekerder over.
anderen kunnen dat arrogant noemen.terwijl dat mischien je bedoeling niet is.
Citeren18.10.20060 likes
mensuh alvast bedankt voor jullie reacties hoop dat er nog meer zullen volgen heb je een idee voor een poll mail je die gewoon naar mij en je zal vanzelf je poll een keer zien verschijnen op klets Groetjes gewoondave
Citeren20.10.20060 likes
AROGANTIE IS NOOIT GOED TE PRAATEN als je ergens goed in bent dan komt waardereing vanzelf wel waardering kan je nooit afdwingen
Rene

Adverteer hier