Citeren28.02.20060 likes
pluizig blauw is 2 maart jarig word 30 jaar niet vergeten feliciteren
Advertise here!! |
Citeren28.02.20060 likes pluizig blauw is 2 maart jarig word 30 jaar niet vergeten feliciteren |
Citeren28.02.20060 likes gefeliciteerd dan maar alvast he!!! haha
fijne verjaardag kus kirsten! |
Citeren01.03.20060 likes Hey pluizig blauw ![]() Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Wens je alvast een fijne verjaardag ![]() Have fun ![]() Groetjes, Nathalie ![]() |
Citeren01.03.20060 likes Hey pluisje !!!
hip hip hoera, er is er eentje jarig en dat ben jij dikke kussssssssssss mama ![]() ![]() |
Citeren01.03.20060 likes Hey Pluisje,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En heb een hele leuke en gezellige dag. Groetjes en liefs van aniet69 |
Advertise here!! |
Citeren02.03.20060 likes van harte gefeliciteerd pluis maak er een fijne dag van groetjes shirley ![]() |
Citeren02.03.20060 likes Hallo pluisje... Ik zal maar eerljk zijn: ik ken je niet en jij mij nog minder. Maar je pa is een toffe vent en hij verteld ons dat je jarig bent! Omdat je vandaag op tram 3 stapt, zoals dat in belgië gezegd wordt: HARTELIJK GEFELICITEERD! enne... join the club. Het is helemaal niet zo erg als het klinkt!!!!
Groetjes, Jobe smak - smak - smak |
Citeren02.03.20060 likes Hey Aloha, Pluizig en blauw
Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er iets bijzonders van op deze mooie maar koude dag ![]() Jaco |
Citeren02.03.20060 likes tweeeeeee violen en een trommel en een fluit want pluiszig en blauw is jarig en de vlaggen hangen uit. ei ei ei , we zijn zo blij, want pluizig die is jarig en dat vieren wij !!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmoon ![]() |
Citeren02.03.20060 likes Heey Pluizige
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ;) en 3 kussjes!! hiep hoera hiep hoera hiep hoera fijne dag wonderfull xxx |