Citeren04.09.20110 likes
Ey plantje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en maak er een onwijs mooie en fijne dag van, geniet ervan en vanavond drinken we er eentje op je in het cafe....

Advertise here!! |
Citeren04.09.20110 likes Ey plantje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en maak er een onwijs mooie en fijne dag van, geniet ervan en vanavond drinken we er eentje op je in het cafe.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.09.20110 likes vam harte gefeliciteerd met je verjaardag
kussssssss en knufffff |
Citeren04.09.20110 likes heey koffie
van harte gefeliciteerd wens je een fijne dag toe ![]() dikke kussssssssssss van schorpie |
Citeren04.09.20110 likes Plantje van harte! Maak dr wat moois van. ![]() |
Citeren04.09.20110 likes Dwergjeeee ik had je al gefeliciteerd maar bij deze alsnog een keer.
Gefeliciteerd en dat je maar een grote dwerg mag worden... Knuffffff |
Advertise here!! |
Citeren04.09.20110 likes Heeeeeeey koffie. gefeliciteerd kerel ![]() Maak er een mooie dag van. |
Citeren04.09.20110 likes Plaant is jarig,hoera
we eten een stukkie taart daarop jaja ![]() 39 jaar alweer ja, het leven gaat als een speer Plaant,geniet van deze dag en dat je veel kadootjes krijgen mag ![]() dikke kuss van Babs |
Citeren04.09.20110 likes Kerel van harte met je verjaardag
Veel liefsss Ron en Peet |
Citeren04.09.20110 likes ![]() voel me nog piepjong ![]() toch nog iets op forum ,leuk |
Citeren04.09.20110 likes Lang zal hij leven,
lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de glorrrrrrria in de glorrrrrrria hieper de piep hoera. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plantje lieve vriend, ik heb je al gefeliciteerd maar doe het nu ook nog lekker even hier. Proficiat en een hele dikke kusssssss ![]() X Bella |