Citeren21.09.20120 likes
zeker weten bonn ,
we hebben gespeeld tot het ochtendlicht
en toen liep ze leeg
we hebben gespeeld tot het ochtendlicht
en toen liep ze leeg

Advertise here!! |
Citeren21.09.20120 likes zeker weten bonn ,
we hebben gespeeld tot het ochtendlicht en toen liep ze leeg ![]() |
Citeren21.09.20120 likes had je te vaak geprikt, koffie? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20120 likes ow jee, was het toevallig een opblaaspop omdat ze leeg liep en jij te wild bent geweest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20120 likes Geef koffie wel een plaksetje, en een fietspomp. ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.09.20120 likes eigenlyk zou elke man zo ding in de kast moeten hebben hoor
wacht maar freek ,als je straks getrouwd ben dan word alles anders .whaaa ben trouwens wel benieuwd of het trouwen al beetje opschiet ![]() |
Citeren22.09.20120 likes Goede morgen ![]() Tja jullie een opblaasbare barbera in je kast ![]() ![]() ![]() En wij dan, en nee kom niet aan zetten met tarzan ![]() ![]() ![]() ![]() Bonn wil jij ook een prins op t witte paard in jou kast ![]() ![]() ![]() Tjonge jonge wat een onzin ![]() Psst lieverds bedankt dat jullie die fruitmand kwamen brengen ![]() ![]() Gaan we dan nu met zijn 4 e een dagje stappen ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne zaterdag allemaal, en dat is geen onzin ![]() |
Citeren22.09.20120 likes Goeiemiddag....... ![]() Ik heb z,on opblaasbare truusje niet nodig, Koffie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog ff geduld, ben met de voorbereidingen bezig..koffie ![]() Heey lijk me ook wel leuk, ff keertje met zin viertjes dagje uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.09.20120 likes ben benieuwd wat die voorbereidingen zyn freek
ben je al kyken welke dag voor weinig kan op gemeentehuis? ik wil wel jurk naaien voor anna ,komt ze lekker passen by me ![]() |
Citeren22.09.20120 likes wie wil er effe aan myn kontie krabben?
keb er jeuk aan |