Forums  ›  Het grote onzin forum  ›  Het grote onzin forum

plaats hier al je onzin

Advertise here!!

Citeren17.09.20120 likes
Alleen maar bier, koffie??
Citeren18.09.20120 likes
oke hier mag ik dus me onzin plaatsen
nou dan typ ik wel een onzin berichtje
waar eigenlijk niet veel meer dan onzin in staat
een berichtje wat nergens over gaat maar goed
onzin gaat ook nergens over dus dat compenseerd zich wel weer.... hierbij neem het ook nog eens tijd in beslag wantja... als je dit onzin berichtje gaat lezen staat de klok niet stil, al zou dat wel mooi zijn
en zo heb ik toch maar weer een verhaaltje vol onzin getypt noujaa een verhaaltje ?? meer wat regels tekst die jullie toch wel zullen gaan lezen terwijl het nergens over gaat maar gewoon nieuwsgierig zijn...

goed waarom ik dit heb gedaan ??? nou gewoon zomaar gewoon omdat het kan en gewoon omdat het wel eens leuk is maar wat onzin te gaan typen.. nou hou ik op weer want ja anders word het nog een heel boek vol onzin en dat moet maar niet.. zo dit was mijn onzin stukje voor nu... tot de volgende keer
Citeren18.09.20120 likes
wilma echte onzin inderdaad
Citeren18.09.20120 likes
oee der staat zelfs een reden in dus zinnige onzin
Citeren18.09.20120 likes
heb me goed verdiept in wimaas tekst
this een beetje moeilyk te begrypen voor my
voor de rest vond ik het best wel zinnig om te lezen
liefs volgende keer er plaatjes by

Advertise here!!

Citeren18.09.20120 likes
Heb het begin tot het einde gelezen van wilma, en tog snap ik er nix van, dus dat is pas onzin
Citeren19.09.20120 likes
Even een vraagje

Sommige weten dat ik vorige week een auto ongeluk heb gehad, nu heb ik nog steeds last in mijn rug en nek, maar alles was goed op de foto's is het nu onzin of juist gek vanmij dat ik vanavond toch wil trainen....
Ik word gek van het niet sporten, ik ga ook gewoon werken, en wil weer die wei in.
Nu zeggen ze onzin om te gaan als je nog pijn heb, maar ik kan toch stoppen als het niet gaat, en misschien ben ik na de training weer vrolijker, want nu ben ik maar sipjes en dat wil ik niet zijn.

Wat zouden jullie doen, en even zonder onzin.......

Misschien hoort het wel niet bij deze toppic maar wist ook niet waar wel

Gr bella
Citeren19.09.20120 likes
Beertje,
Ik denk gewoon dat je last heb van je spieren, in je nek, en rug, en misschien is het wel goed dat je veel beweegt met sporten.
En als de pijn meer wordt moet je gewoon stoppen, ik wil niet dat jij sipjes bent.....

En dat is geen onzin....

xxxxx
Citeren19.09.20120 likes
Bedankt lieve freak.

Je bent een lieverd, maar dat wist je al.

X van mij voor jou
Citeren19.09.20120 likes
freek een lieverd ,das pas onzin

Adverteer hier