Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

pijn in m,n hart

Advertise here!!

Citeren22.03.20080 likes
ik voel een pijn in mij hart.ik dacht dat jij echt wat om mij gaf.maar achteraf lijkt alles gespeeld.elke keer als wij vreeen dacht jij vast aan haar.zag jij haar vast voor je in plaats van mij.het doet mij verdriet.stapelgek was ik op jou.het gekke is dat ik nog steeds van jou hou.waar ik ook ga waar ik ook ben ik hoor steeds jou vertroude stem.maar niks leek vertrouwt tussen ons.dat heb ik nu wel door.jij hield mij aan het lijntje en dat al een aardig tijdje.je heb mij bedrogen en contenu voorgelogen.hoe kan ik jou ooit nog geloofen?je brak mij hart.je was laf.te laf om mij zelf het te vertellen.nee ik moest het zelf maar ontdekken.
Citeren22.03.20080 likes
Sissy,life is hard,mij is het zelfde overkomen ,ik heb nu voor mezelf gekozen en heb het internet vervloekt en de pc erbij...ik leef nu bij de dag en mss gebeurt het weer ... ik stel mijn hart in elk geval nooit weer helemaal open voor een man,al hou ik erg veel van Metal,ik ben nu altijd op mijn hoede en dat weet hij,, helaas gaat het nu eenmaal zo.. hou je taai.. kussie Babs.

Adverteer hier