Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

photo virus msn

Advertise here!!

Citeren25.01.20090 likes
de bestanden worden niet gezien als virus uiteindelijk (weet zeker dat zij het zijn), en hem door AVAST laten scannen, vond die geen virus!!!

What to do:Start windows in de veilige modus (Tijdens opstarten op F8 drukken, selecteer 'Veilige modus')Meld je aanGa naar configuratiescherm --> mapopties --> tabblad 'view' --> Zorg dat er geen vinkje bij 'Hide extension for unknow file types' staat.Open de zoekfunctie van XP'All files and folders'Typ in het zoekveld '.exe'When was it modified-->Selecteer hier bij de 1e datum de dag dat je het virus binnen heb gehaald, en bij de tweede de datum van vandaag
--> Nu komen alle uitvoerbare bestanden tevoorschijn, die in de opgegeven periode gewijzigd zijn
In mijn geval waren dit allemaal virus-bestanden, dus kon ik ze
verwijderen. Weet je dit niet zeker, kijk dan bij de locatie. Als ze in
x:/Documents and Settings/ of x:/WINDOWS/system32/ staan, zijn het vrijwel zeker de virusbestanden. In mijn geval waren het er een paar, in ieder geval iets met alfa.exe, xinstall.exe en sprdu.exe.
Weet je zeker dat het een 'goed' bestand is, kan je hem natuurlijk laten staan.Verwijder al deze bestanden, ook uit de prullenbak!.Ga naar x:/Program Files/MSN Messenger/ en verwijder msnmsgr.exe, ook uit de prullenbak!. Hernoem nu msgr.exe oid. naar msnmsgr.exe.Herstart Windows in de normale modus, log in op msn en kijk of het virus weg is...
Succes! love4um
Citeren25.01.20090 likes
styler360 is helaas besmet met dit virus
Citeren25.01.20090 likes
je bent heel snel van dit virus af en mag je het nog 30 dagen gratis uitproberen is mij ook overkomen en ik ben nu al tijdje van schadelijke software af ga naar hitman pro 3 en laat die zijn gang maar gaan je zal zien dat virus verdwijnt succes
Citeren25.01.20090 likes
gewoon die link niet aanklikken en de persoon uit je msn verwijderen helpt ook.
Citeren27.01.20090 likes
Wat veel mensen niet weten is dat je op de privacy tab van MSN kunt aanvinken dat alleen mensen in je lijst jou een bericht mogen sturen. Het is natuurlijk niet DE oplossing maar voorkomt wel dat mensen buiten je lijst kunnen berichten.

Nog even een voetnoot met de opmerking die Love4um maakt. Dit is niet persoonlijk maar als je ook maar enigzins twijfelt of een bestand wel of niet de 'dader' is blijf er dan vanaf.
[quote]
Als ze in

x:/Documents and Settings/ of x:/WINDOWS/system32/ staan, zijn het vrijwel zeker de virusbestanden. In mijn geval waren het er een paar, in ieder geval iets met alfa.exe, xinstall.exe en sprdu.exe.[/quote]

Advertise here!!

Citeren27.01.20090 likes
het komt me allemaal bekend voor maar ik ben er nu van af daar heeft hitman pro 3 voor gezord en ik had 67 soorten virussen zoals spyware monster windows system 32 antivirus 2009 en 360 dat vals was en nog meer van die troep en allemaal om dat ik iets wilde opene om dat ik nieuwsgierig was gr Visser

Adverteer hier