08.06.20050 likes
hoi allemaal
ben jij ook zo'n paardenfan??? laat dan een mail achter!!!
groetjes van mij
ben jij ook zo'n paardenfan??? laat dan een mail achter!!!
groetjes van mij
Advertise here!! |
08.06.20050 likes hoi allemaal
ben jij ook zo'n paardenfan??? laat dan een mail achter!!! groetjes van mij |
09.06.20050 likes Hoi prinses,
Ik ben alleen fan van paardenbiefstuk en paardenworst. Maar dat bedoel je niet denk ik. Groet, Beethoven. |
13.06.20050 likes hahahhaa, beehoven............ |
17.06.20050 likes gemeen beethoven!!!! ik vind die paarden maar enge beeste maar se op eten nou nee!!!
groets kirsten!!! |
22.06.20050 likes ja paarden zijn zoo groot en eng enzow maar ik zou ze nie durven op te eten hor strax bijtne ze :P |
Advertise here!! |
29.06.20050 likes tip voor paardenliefhebbers
In drenthe kun je met een huifkar, de hele omgeving door. je krijgt eerst geleerd hoe je het paard moet inspannen en verzorgen en dan door de bossen van het mooie drenthse land, naar het volgende adres waar je kunt overnachten. voor mensen wat van natuurschoon, paarden en premitief houden. groetjes cats heel rustgevend. |
06.07.20050 likes Ik ben niet spciaal een paardenfan..maar ik hou van alle dieren..daarom ben ik aan het actie voeren tegen de bioindustrie..wie ook wil actie voeren d.m.v handtekeningen verzamelen, kan een gratis actiepakketje aanvragen op de site van: wakkerdier..groetjes marleen. |
08.07.20050 likes hoi prinses,
ben zelf geen paardenfan, maar ik vind ze h??l mooi en indrukwekkend. beethoven : jij bent echt verschrikkelijk gemeen !! groetjes, dodo |
08.08.20050 likes ben ook een paarden fan prinses
zou ze ook heel graag willen verzorgen ,maar helaas groetjes |
09.08.20050 likes Hoi Prinses, ik ben laatst in Mei naar Jerez geweest naar de Spaanse Rijschool, het was prachtig!!!!Eerst was ik er niet voor te vinden omdat ik vind dat je een paard in zijn vrije natuur moet laten, maar als je ziet hoe ze daar die paardjes verzorgen wenste je dat je een paard was,kinderen en paarden zijn daar echt koningen,als je ooit de kand krijgt moet je daar eens heen, neem wel een zakdoek mee want met die muziek erbij lopen je tranen volop,het zijn echt ballerina's op vier benen
Groetjes Isis |