|
|
|
Ik zou wel willen, maar er zijn hier 3 koters en manlief kennende... die zou wel mee willen.
Oppas voor die 3 is heel lastig te regelen aangezien mn beste oppas niet meer in ons midden is  Dus ben ik bang dat ik af moet haken, of jullie "moeten" ermee eens zijn dat mijn kinders mee mogen. Maar eigenlijk kan en mag ik dat niet van jullie verlangen omdat er meer ouders met kids zijn.
Dus sorry.. |
Tessem Undefined 2226 berichten Ikke doe nu ook al balen, want denk niet dat het voor ons gaat lukken om te komen. Potver en wil graag ook jullie allemaal een keertje sien  Wij zitten ook met oppas probleem. Hmmm nee dat kan ik niet van mn schoonouders vragen voor een avondje, laat staan een hele dag, want op en neer is voor ons niet te doen  Goed wacht wel op den volgenden keer maar weer  Groetjes Tess xXx |
kip31 Undefined 680 berichten mensen die komen allemaal de 26e doorgeven, dan kippie ook
|
jaaaaaaaaa 26 is goed en over kids hahhah gewoon man thuis laten gaat er toch om dat ik jullie zie ken je man niet eens
|
Anonymous Undefined 65739 berichten leuk idee, boertje, mijn voorkeur gaat uit naar de 26ste. anders zit ik nog in oostenrijk.
ik hoor het wel. dikke kussssssssssss cats. |
|
nou boer weer eentje voor de 26  hahahhahahah |
Anonymous Undefined 65739 berichten cats dan stuur me ff en mailtje :!!!!!! kusssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten uuhhh 26 aug ???
moet ik nog ff in mn agenda kijken hoor
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
limboclown Undefined 1 berichten eej boerharms k wil wel weer tappe ensow hea   mja k weet nie wat k nog meer moe vertelle dus mzzl |
|