Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

organiseren nieuw chatuitje in limboland

1

Advertise here!!

Citeren25.06.20060 likes
Hallo allemaal ,limboleeuw en ikzelf (boerharms)willen een chatuitje/tuinfeest hier bij ons ik de tuinen(te Kerkrade, Zuid-limburg) gaan organiseren.Ons idee is dit te doen in het weekend van zaterdag 19aug of in het weekend van zaterdag 26aug ( de voorkeur gaat uit naar het weekend van de 19aug ) ,laat ons effentjes weten wat jullie het beste uitkomt,dan kunnen we een difinitieve datum vastleggen,dat ook voor de meesten het beste uitkomt(aub laat ons dat wel voor 9juli weten,ivm met organiseren!!),De bedoeling is dan zoals we vorig jaar hadden met drank(sterke drank helaas niet inbegrepen,zelf meebrengen!) barbeque en s,morgens (zondag dus) ontbijt ( wel niet op bed ). hier een link zoals het vorig jaar was http://www.mijnalbum.nl/Album=WLOY7AMR . de kosten gaan dan 30 euro per persoon bedragen,en slaapgelegenheid is hier ook inbegrepen (wel zelf slaaapzak en luchtbed meenemen,en pyama of eva/adam kostum:up. degen die wil komen dan zal ff een mailtje moeten sturen voor verdere uitleg.dit kan naar mijn eigen mail ronpluym@hotmail.com ( en zet er meteen bij wat je drinken wil op die dag)
De bijdrage van 30€ het liefst drie weken vooraf op een nader bekend te maken rekening nr (dat men via email kan verkrijgen,bij de verdere uitleg).
Na betaling volgt de difinitieve inschrijving, en dan weten we ook wie er allemaal komt, en wat we moeten inkopen!!
( helaas moeten we dit op die manier doen ivm vorig jaar dat boer zelf plus/min 200€ bij heeft moeten leggen,na het feest,en dat is niet de bedoeling )
Leeftijd is vanaf 16 jaar.
We horen het wel van jullie wie er interesse in heeft.

1- Wanneer je kunt,en of je alleen komt.
2- Email adres(vertrouwelijk,en blijft vertrouwelijk!!) doorsturen.
3- Bijdrage storten, ivm difinieve aanmelding,en inkopen drank/eten.
4- Bij ontvangst van bijdrage(30€), volgt route beschrijving.

Groetjes van limboleeuw en boerharms.

Bij interesse 1 vereiste heel veel goeie zin en lol!!

We gaan niet hoger dan 30 personen,ivm slaap gelegenheden, en de ruimte.
ps lastige mensen worden niet getollereerd ( dus verwijderd door de security die ook aanwezig zal zijn,want we willen het net zo gezellig houden als op kletsen.com )
En voor de dames iets leuk jullie kunnen dan de kunsten laten zien met *paaldansen*
Citeren25.06.20060 likes
hallo boer uit et leuke limboland!

ik zal wel graag bij wille zijn,maar zoals je weet kom ik uit duitsland n ik ken hier heelemal geen pretpark met die naam!!!!

groetjes roger
Citeren25.06.20060 likes
hahahaha roger sukkel, : daarom kom je ook zo graag in het limbopretpark whahahahahahahahahaha
Citeren25.06.20060 likes
jaaaaaaaaaaaaa ik kommmmmmmmm ( of is dat nu een andere tekst ahhahahahhah)

zet mij maar op de lijst
Citeren25.06.20060 likes
godverdegoder, boer je woont een half uur van me af, maar ik moet dat weekend weer werken, hier baal ik dus enorm van, pffffffffff

ik ga kijken of ik mss kan ruilen

Advertise here!!

Citeren25.06.20060 likes
owwwwwwwwwww de 26 kan wel , leukkkkkkkk
Citeren25.06.20060 likes
ik zou wel graag mee willen.....maar moet ff kijken of het kan ivm de kleine..... jullie horen het van me

kusssssssssssssies

xxx cell
Citeren26.06.20060 likes
ik ben de laatste 3 weken van augustus in zuid frankrijk ... helaas
Citeren26.06.20060 likes
hahhahha lees net dat het ook de 26 kan maakt mij niet uit
Citeren26.06.20060 likes
ha boer

ik kijk ook of ik vanalles geregeld kan krijgen i.v.m. de kids

ik laat het je horen

gr. jeanette

1