Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opstekers

2

Advertise here!!

Citeren23.07.20070 likes
Ik geef een hèle enorme grote opsteker aan Suusjuh, omdat ze werkelijk een hèèrlijk persoontje is, dank je wel lieve Suusjuh XXXX dat je in mijn leven bent gekomen....

Jaco XXXX
Citeren24.07.20070 likes
En ik geef mezelf een enorme opsteker omdat ik weer iets hier geleerd heb ..... wat dat is zeg ik niet omdat ik geen namen wil noemen.

Kuss Bonn
Citeren24.07.20070 likes
ik geef mijn kleine meid elvi een opsteker omdat ze eindelijk zonder luier de dag doorkomt en mijn ma omdat ze bijna onder het mes moet, maar zich toch heel groot houdt, ondanks ze maar een kleintje is hahaha
Citeren24.07.20070 likes
ik geef kip een vette opstekker die ze zeker kan gebruiken nu haar moeder onder het mes moet

dikke kuss peetje
Citeren24.07.20070 likes
Lieve kip,

Heel veel sterkte met je moeder,daarom van mij een dikke opsteker.

Super van je dat je klaar staat voor je moeder en jezelf en de rest van je familie in deze moeilijke zware periode.Heel veel sterkte meis.

Dikke kusss en knuff Bonn

Advertise here!!

Citeren24.07.20070 likes
ik geef bonneke een opsteker omdat ze zichzelf ook een opsteker gaf
Citeren24.07.20070 likes
zal bonneke toch wel een opsteker gunnen omdat ze altijd wel naar iemands verhaal luisterd als die dat kwijt wilt

kussssssss knuffffffff bonneke
Citeren25.07.20070 likes
Ik geef geminus een opsteker omdat hij mij een opsteker geeft en omdat ik je lief en aardig vindt.

Ook geef ik visser hierbij een opsteker geven omdat ie altijd positief blijft ondanks zijn ziekte en dat hij als geen ander weet hoe ik ben.

kusss en knuff lieve geminus en visser en trusten
Citeren25.07.20070 likes
Geminus,

Het is eigenlijk best wel gewaagd om jezelf een opsteker te geven vind je ook niet maar ik zeg wat ik denk en voel kan je niet van iedereen zeggen,kuss en knuff bonn
2

Adverteer hier