|
|
|
xena heeft op school opstekers ( complimentjes geven aan elkaar) vind dat zo een leuk idee ga dat hier ook doen
ik geef een opsteker aan kiekeboekies omdat ze ondanks de ruim 300 kilometer toch naar het chatuitje is gekomen
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Voor Shirley...omdat ze dat nu wel even nodig heeft...
~xxx~ Suus |
Ik geef een complimentje aan Suusjuh .....
Ze heeft lieve verstandige woorden neergezet in het forum [ ban van 1 jaar] waar je uit kunt merken dat Suus verder kijkt dan de letters die een chatter neertypt.
Je bent een toppertje Suus !
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en ik geef een opsteker aan Suusjuh omdat ze zich het lot zo heeft aangetrokken van kirsten klasse suus
wij weten waar het over gaat
visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn 2 duimen omhoog voor mram en xena  als de persoon die een compliment ontvangt, er ook 3 doorgeeft, zijn we goed op weg naar een betere wereld
|
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Okè Gem...
Dan wil ik jou graag 2 duimen geven voor je geweldige
humor  xxx Suus |
suusjuh Undefined 1233 berichten Dank je Flair, voor je lieve woorden!!!
Ik kon ze net even gebruiken!
Kus Suus XXX |
suusjuh Undefined 1233 berichten Visser, een opsteker voor jou, voor je leuke kaartjes
aan Kirsten!!!
XXX Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten moeten er eigenlijk meer doen suus krijgen ze van mij een opsteker |
ik geef er een aan mram omdat ze weer zo leuk topic heeft gemaakt  klasse mram ga vooral door
|
|