|
|
|
jha precies bonn  ik lig weer helemaal dubbel hier  tis weer is hopeloos met mij vandaag............pfffffff zometeen nog gesprek waar ik heeeeeeeeeel erg tegen op zit maarjha moet maar he  Kusssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Huh ga je een sollicitatiegesprek voeren whaaaaaaaaaaaa nou zet hem op dan Wilma in deze bui hahahahahahahahahahahaah kussssssssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffff en succes met je gesprek |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
hahahahaaha neej bonn was het maar solicitatie gesprek dan zou ik er nie zo tegen op zien hoor  kussssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow okey maar goed ik denk dat je het gesprek nu in ieder geval gehad hebt,is het goed gegaan???
kusssss en knufff Bonnn |
ging wel bonn heb de 11e maart weer gesprek met hem  vertel je nog wel een keer waarvoor het heeft met aantal jaren trg te maken want ik dacht dat het voorbij was
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wilma,als je het niet wilt vertellen dan niet hoor meis,maar je weet dat je me ten aller tijde mag mailen en sorry dat ik er zo laconiek over heb gedaan,kusss en dikke knuffff Bonnn |
geef niks bonn, ik vertel je het nog wel  maar hoe is het met jou bonn....?
hier kan het beter heb last van keelpijn
heb ook nog niks gegeten krijg niks weg  en drinken gaat gelukkig nog wel een beetje maarjha ook wel beetje eigenschuld
kusssssssssssssss wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heb je te lang met een vriendje op het hoekje op de tocht gestaan hahahah sorry kon het effe niet laten kuss en knuff Bonn |
|