Citeren08.11.20120 likes
heb er over nagedacht, en koffie vind je het een goed idee dat ik bella en freak ook mee vraag?
Advertise here!! |
Citeren08.11.20120 likes heb er over nagedacht, en koffie vind je het een goed idee dat ik bella en freak ook mee vraag?
|
Citeren08.11.20120 likes Tuurlijk vind koffie dat een goed idee, zal me netjes gedragen aan tafel, Bonn. ![]() ![]() ![]()
|
Citeren09.11.20120 likes hmmmm bonn bella wel maar vreekie mot ik echt een weekje over nadenken hoor
|
Citeren09.11.20120 likes Goede morgen Bonn, plantje en freakske
Ik wens jullie een stralende dag ![]() ![]() Ik wil wel mee hoor met jullie ![]() Maar ik ga alleen mee als freakske ook mee mag
|
Citeren09.11.20120 likes ![]() ![]() Koffie
Pssssssst, beertje, als wij niet mee mogen, gaan we tog lekker met z,un tweetjes ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren09.11.20120 likes Freak ![]() ![]() ![]() Is goed doen we ![]() ![]() ![]() Maken we er een super avond van
|
Citeren09.11.20120 likes dan gaan jullie met lekker met zijn tweetjes, dan ga ik gezellig met koffie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren09.11.20120 likes Bonnen, dinneke.
Ik ga al 1 x per maand met plantje op stap ![]() ![]() Wanneer spreken wij af voor een vriendinnen avond of doen we gelijk een weekendje ![]() ![]() ![]() Kussss bonnn
|
Citeren09.11.20120 likes ow bella, dan gaan we gelijk voor een vriendinnen weekend ![]() ![]() ![]() dat kan ik ook doen met die bon, gaan we eerst heerlijk eten in het kletscafe, gaan we lekker stappen, hotelletje pakken, een heerlijk welness weekend of zo. En dan op vertrekdag nog een keer lekker eten in het kletscafe![]() ![]() ![]() wanneer gaan we bella?![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren09.11.20120 likes ho ho bonn ,en ikke dan?
|