Citeren27.10.20120 likes
goeiemorgen, en ik wens iedereen een fijn zaterdag toe, het is koud, brrr

Advertise here!! |
Citeren27.10.20120 likes goeiemorgen, en ik wens iedereen een fijn zaterdag toe, het is koud, brrr ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.10.20120 likes Goede morgen Bonneke
Ik wens jou een hele fijne en gezellige zaterdag. Dikke knufff en kusss van mij voor jou ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.10.20120 likes goedemorgen bonn,
is het al zaterdag? ![]() this machtig koud bonn hier ligt al 5 cm sneeuw ![]() |
Citeren27.10.20120 likes goeieavond bella en koffie, thanks bella, de zaterdag was erg gezellig maar ook heel erg duf en moe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ja koffie het was heel erg koud vanochtend, moest zelfs ruiten krabben, en vanacht toen we thuiskwamen was het ook machtig koud ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20120 likes Ik geef ![]() Nee ik geef hem niet ![]() Ik wil een zoen smile haha ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.10.20120 likes Haha uhhhh nee ik heb niet gedronken ![]() Zit in de verkeerde topic ![]() ![]() ![]() Bonn wil jij wat van mij drinken ![]() ![]() |
Citeren29.10.20120 likes lekker bella, doe maar een biertjuh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20120 likes Hey Bonn ![]() Is goed doe ik gelijk met jou mee ![]() ![]() Ober mag ik 2 bier en een ranja voor freak en een koffie voor plantje ![]() |
Citeren29.10.20120 likes Hebben we nu ook al hier een ober lopen? ![]() ![]() Heey lekker beertje, wil er wel een rietje bij ![]() |
Citeren29.10.20120 likes volgens my denk je dat je in cafe zit bell?
we zitten hier by bonn bonn hoe is het meid? koud by jouw? |