Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren19.09.20120 likes
tuurlijk bella, je kent me toch, ik hou jou zeker op de hoogte, want dat is een moment wat zeker vastgelegt moet worden
Citeren21.09.20120 likes
effe kliederen hiero
kweet eigenlyk niks zinnigs te zeggen ,geeft niet he?
Citeren22.09.20120 likes
he bonn ,je moet het wel een beetje byhouden hiero
ik kryg helemaal geen antwoord
kussie
Citeren22.09.20120 likes
ja hallo koffie, moet je horen wie het zegt, begin zelf met het bijhouden van je vrijgezellenhoek lig veel op bed lieve koffie, dus je mag me weleens vragen hoe het met me gaat in plaats van te zeuren over het bijhouden van...........
\maar nee het geeft niet hoor, dat je hier onzin neerzet, want het staat hier vol met onzin vind het al hartstikke leuk dat je hier komt kijken
Citeren23.09.20120 likes
ha bonn ,hoe is het met je?
ik vergeet zoiets altyd te vragen
ben beetje lomp hoor
ik kyk graag overal en klieder wat
groeties

Advertise here!!

Citeren23.09.20120 likes
geef niets hoor koffie, ik respecteer je gewoon om wie je bent, lomp, knap of lelijk het maakt mij gewoon niet uit Ik vind je gewoon een toffe vent en lief
Maar het wil nog niet zo, ben sinds woensdag heel erg grieperig, en de lyme steekt de kop op, maar ik kan nog even 2 dagen rustig aan doen in de hoop dat ik me wat beter ga voelen, veel rusten, in de warmte blijven, en ibuprufen slikken en stomen, meer kan ik niet doen Maar ik wens je een fijne zondag toe, dikke kus en knufff
Citeren23.09.20120 likes
oke ,lekker snotteren dus
dan gaan we ook niet zoenen ,bonn
slaan we weekje over
Citeren23.09.20120 likes
Kun je dat vol houden, en weekje oveslaan, Koffie?
Citeren23.09.20120 likes
nou ,het zal jouw verbazen hoelang ik zonder sjoenen kan ,freek
trouwens kusje van ana is ook weer lang geleden
hoop dat ze weer eens komt
Citeren23.09.20120 likes
mooi is dat koffie dat je nu niet meer wilt zoenen, laatst was je er ook niet vies van toen we die wilde nacht hadden kom hier geef ik je een lekkere dikke kuss en lebber

Adverteer hier