Citeren19.09.20120 likes
tuurlijk bella, je kent me toch, ik hou jou zeker op de hoogte, want dat is een moment wat zeker vastgelegt moet worden

Advertise here!! |
Citeren19.09.20120 likes tuurlijk bella, je kent me toch, ik hou jou zeker op de hoogte, want dat is een moment wat zeker vastgelegt moet worden ![]() |
Citeren21.09.20120 likes effe kliederen hiero
kweet eigenlyk niks zinnigs te zeggen ,geeft niet he? |
Citeren22.09.20120 likes he bonn ,je moet het wel een beetje byhouden hiero
ik kryg helemaal geen antwoord ![]() kussie |
Citeren22.09.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() \maar nee het geeft niet hoor, dat je hier onzin neerzet, want het staat hier vol met onzin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.09.20120 likes ha bonn ,hoe is het met je?
ik vergeet zoiets altyd te vragen ben beetje lomp hoor ik kyk graag overal en klieder wat groeties ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.09.20120 likes geef niets hoor koffie, ik respecteer je gewoon om wie je bent, lomp, knap of lelijk het maakt mij gewoon niet uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar het wil nog niet zo, ben sinds woensdag heel erg grieperig, en de lyme steekt de kop op, maar ik kan nog even 2 dagen rustig aan doen in de hoop dat ik me wat beter ga voelen, veel rusten, in de warmte blijven, en ibuprufen slikken en stomen, meer kan ik niet doen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.09.20120 likes oke ,lekker snotteren dus
dan gaan we ook niet zoenen ,bonn slaan we weekje over ![]() |
Citeren23.09.20120 likes Kun je dat vol houden, en weekje oveslaan, Koffie? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.09.20120 likes nou ,het zal jouw verbazen hoelang ik zonder sjoenen kan ,freek
trouwens kusje van ana is ook weer lang geleden ![]() hoop dat ze weer eens komt |
Citeren23.09.20120 likes mooi is dat koffie dat je nu niet meer wilt zoenen, laatst was je er ook niet vies van toen we die wilde nacht hadden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |