Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren20.05.20120 likes
goeiemorgen allemaal, en ik wens iedereen een hele zonnige zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren23.05.20120 likes
Goedenmorgen Bonneke,

Als je naar het werk gaat,Neem flesje water en zonnebrand als je gaat fietsen Bonn,anders kom ik het brengen hoor je me

wens jou een zonnige dag Bonn
Citeren23.05.20120 likes
wolf, ja hehehehe ik zorg altijd dat ik eten en genoeg flesjes met water mee heb, maar zoals gisteren was er geen aanslepen aan, maar ik heb een paar adresjes waar ik mijn flesjes bij kan en mag vullen dus je hoeft niets te brengen hoor, maar toch bedankt, jij ook een hele fijne dag gewenst
Citeren23.05.20120 likes
nu ik weer hihihihihi

Goed zo Bonn je mag ook bij mij het flesje vullenen ik wens hier of thuis op de bank een hele fijne zwoele avond
Citeren23.05.20120 likes
dank je wel wolf, maar het is goed geregeld voor mij, maar toch bedankt, verder wens ik iedereen een hele fijne avond toe, dikke kus en knuf
Maar nog even iets anders, je zegt altijd met uitjes dat je meegaat, en dan heb je in 1 keer weer 2 dingen die dag, hoe zit dat eigenlijk?.......

Advertise here!!

Citeren24.05.20120 likes
ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe, dikke kus en knuff
Citeren25.05.20120 likes
Ik denk dat jij al in je mandje ligt Bonngeef niet iedereen wat wil,ik ga ook zo...,

wens jouw en andere die hier komen voor straks een fijne dag en het wordt weer lekker warm en Bonn neem maar iets groter flesje mee want dat zal je wel nodig hebben!!Je had het gelezen Bonndus...,

zoennn en handd
Citeren25.05.20120 likes
inderdaad wolf, ik lag toen allang in mijn mandje ik neem geen grotere fles mee, ik drink genoeg, heb kleinere flesjes die ik constant bij sta te vullen dus komt helemaal goed, ik wens jou ook een fijne dag toe, en alvast een fijn weekend, dikke kus en knuff
Citeren27.05.20120 likes
goeiemorgen, ik wens iedereen een fijne eerste pinksterdag toe, geniet van het mooie weer
Citeren29.05.20120 likes
goeiemorgen, en ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kus en knufff

Adverteer hier