Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren05.04.20120 likes
pffff goeiemiddag freak en alle anderen, ben net klaar met werken, had enorm veel post maar goed ik heb het weer gered met mijn rug
Citeren05.04.20120 likes
Das mooi , maar doe je rustig aan, Bonn
Citeren05.04.20120 likes
ja hoor, dat doe ik ook wel, maar het moet wel weg he al die post maar ik ga zo met een aspirine lekker pitten, en morgen hoop ik nergens last meer van, goeieavond trouwens
Citeren05.04.20120 likes
Goeie avond Bonn,
Dus was een goeie training voor jou van daag met die post?
Citeren05.04.20120 likes
ja dat kan je wel zeggen, en het ging niet echt heel erg lekker moet ik je zeggen, maar het was ook heel erg slecht gezet, dus moest vaak terug om de post op het juiste adres af te leveren, maar ik ga zo lekker mijn lichaam te rust leggen en dan hoop ik dat het morgen weer beter gaat fijne avond nog en beterschap, en welterusten

Advertise here!!

Citeren05.04.20120 likes
Heey Bonn, een goeie massage doet wonderen

Thnx,
Citeren05.04.20120 likes
nou even niet, dan staan morgen mijn ruggenwervels weer helemaal scheef, en dan heb ik nog meer pijn Maar ik ga slapen freak, misschien moet jij ook maar eens op tijd naar je bedje gaan, dat heb je nodig als je ziek bent beterschap en pas goed op jezelf, dikke kus en knuf en welterusten
Citeren05.04.20120 likes
Heb jij gelijk in, Bonn
Ga zo ook mun nest in.
Truste, dikke kuss, knuff
Citeren06.04.20120 likes
tuurlijk heb ik gelijk maar een hele goeiemorgen en ik wens iedereen hele fijne paasdagen toe, jammer dat de voorspeiling van het weer niet zo goed zijn, maar laat dat niet de pret drukken
Citeren06.04.20120 likes
Jij ook fijne paasdagen, Bonn.
Wordt niet best met het weer, maar hebben ze vandaag ook gezegt dat het een regenachtige dag zou worden, hier heeft de de hele dag de zon geschenen

Adverteer hier