Citeren10.08.20110 likes
goeieavond wolf en alle anderen, fijne avond allemaal

Advertise here!! |
Citeren10.08.20110 likes goeieavond wolf en alle anderen, fijne avond allemaal ![]() ![]() |
Citeren10.08.20110 likes Goedenavond;Geef Bonn FF als ze wilt nog een koppie thee voor ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.08.20110 likes ik ben niet ziek volgens mij wolf, het is alle spanningen die eruit komt denk ik, heb gewoon vreselijk buikpijn, hoofdpijn en ben erg moe, maar de laatste 3 weken zijn erg heftig geweest ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.08.20110 likes goeiemorgen allemaal, ik wens jullie een fijne dag toe, geniet van het mooie weer....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.08.20110 likes Goedenmorgen Bonneke ![]() Zijn de spanningen uit je lichaam ![]() ga je vandaag wat leuks doen het is droog en hier schijnt de zon bij jullie ook.. Kijk maar hoe het gaat..,anders blijf je maar thuis,maar wens wel een fijne dag!! Goedenmorgen iedereen,ik wens jullie een fijne dag op het werk of anders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.08.20110 likes zo goed als wolf, heb effe lekker tegen de boksbal aangeramt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.08.20110 likes Wordt het morgen dan wel mooi weer, Bonn? ![]() Want ik moet morgen om 7.00 uur al int cafee zijn..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.08.20110 likes nee morgen komt het met bakken uit de lucht, dus prima schoonmaak weer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.08.20110 likes Heey, dan kun je tog nergens heen, kun je mooi ff helpen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.08.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |