Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

opening van Bonneke`s klets familie

Advertise here!!

Citeren12.03.20110 likes
ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdagavond toe en voor morgen een fijne zondag.
Verder wil ik zeggen dat ik een maand vakantie heb, en dat ik hier waarschijnlijk zeer weinig zal zijn, dus geen zorgen om mij...........niet dat jullie dat zouden doen, maar dan weten jullie dat ik wel terugkom en dat er niets aan de hand is. Dikke kus en knuf
Citeren16.03.20110 likes
ik wens jullie nog een fijne werkweek toe, dikke kus en knuf
Citeren17.03.20110 likes
Heey, Bonn leuke donderdag gehad?
Wens jou een prettige avond . en voor strakkies slaap lekker.
Dikke kuss,knuffies
Citeren17.03.20110 likes
ja hoor freek, we zijn bezig om onze slaapkamer op te knappen, morgen gaan we behangen, en het wordt mooi Dus deze week niet meer echt weg of zo, volgende week maar weer zien, het loopt natuurlijk alweer anders dan we gehoopt hadden. Jij ook vast welterusten, en alvast een fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren18.03.20110 likes
Heey Bonn,nou zit het behang al op de muur?
Wens jou al vast een leuk weekend.
Dikke kuss,knuff

Advertise here!!

Citeren18.03.20110 likes
freek allang, en het is zo mooi geworden, dus ik ga snel naar bed nu............ Alleen spiegelplafond moet er nog in Jij ook een heel fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren19.03.20110 likes
een hele goeiemorgen allemaal, en ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe, kussie en knuffie
Citeren19.03.20110 likes
En nog genoten van jou nieuwe behangetje op de slaap kamer,Bonn?
Lijk mij ook wel z,on spiegel plafond in de slaapkamer, kun je alles nog beter bekijken.
Citeren20.03.20110 likes
precies freek, en zo is het maar net, maar zonder gekheid, de kamer is zo mooi geworden
Maar een hele goeiemorgen, en ik wens jullie allemaal een hele zonnige zondag toe, dikke kus en knuf
Citeren20.03.20110 likes
Das mooi Bonn dat de slaap kamer mooi is geworden, dus geniet er maar van.
Jij ook een hele fijne zonnige zondag gewenst.
Dikke kuss,knuff

Adverteer hier