Citeren01.10.20100 likes
morguhhhhhhhhh
Advertise here!! |
Citeren01.10.20100 likes morguhhhhhhhhh |
Citeren01.10.20100 likes wat ben jij saai vandaag wilma......... ![]() ![]() ![]() maar ook een hele goeiemorgen![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren01.10.20100 likes alleen vandaag ??? ![]() dacht ik niet he ![]() maar ook goedemorgen bonneke alles goed ??? groetjessss
|
Citeren01.10.20100 likes hahahahah gekke wilma, ja hier gaat het naar omstandigheden goed, er komt weer een beetje rust hier , lieve groetjes terug en een fijne dag meis![]() ![]() ![]()
|
Citeren01.10.20100 likes Moooi zo fijn om te horen en hoe is het met je pa ????
fijn weekend en groetjes en vooral kalm aan he
|
Advertise here!! |
Citeren01.10.20100 likes Bonneke , ik wens jou een prettig, en een leuk weekend. ![]() ![]() Ook alle chatters van kletsen.com...een prettig weekend.: |
Citeren01.10.20100 likes Hoi Bonnie,
Gaat het lukken jullie weekend als je erniet uitkomt stuur je maar een mailtje hihihihi,neee hoor wens ieder voor straks een top weekend!! Hopelijk gok ik niet dat er chatters zijn die denken dat ik hier aan het likken ben dan hebben jullie het gewoon mis..... Maar de wens is voor alle chatters uit Nederland of uit Belgie een gezellige top weekend!! zoennnnn & handdd mvg Wolven |
Citeren01.10.20100 likes dank je wel lieve wilma, auto en wolf, het weekend zal eindelijk weer eens een beetje rustig zijn. Wilma het gaat naar omstandigheden redelijk goed met mijn vader, hij ligt sinds gisteren in het verzorgingstehuis en hij heeft al aan een activiteit meegedaan. Dus we hebben nog steeds hoop dat het goed gaat komen, maar het zal een lange weg worden. Fijn weekend allemaal, dikke kus en knuf
|
Citeren03.10.20100 likes goeiemorgen, en ik wens iedereen een fijne zondag toe, dikke kus en knuf
|
Citeren04.10.20100 likes Goedenavond Bonneke.
|