Citeren29.01.20080 likes

Advertise here!! |
Citeren29.01.20080 likes ![]() ![]() |
Citeren29.01.20080 likes he gatsie Nick dat is wel heel errug balen zeg en dan zeg ik het nog netjes,gewoon op kosten van die aannemer een schilder laten komen die het overnieuw gaat doen,maar zonder gekheid heel veel succes met het helpen,kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffffff |
Citeren30.01.20080 likes De aannemer en de woningbouw zijn gisteren komen kijken waarbij de woningbouw heel duidelijk gemaakt heeft dat de aannemer dat voor vrijdag moet opknappen,kijk ik snap ook wel dat je niet alles voor kan zijn maar ze hebben zelf pijpen voor de verwarming omgelegd en niets in die gaten gestopt,ja als je dan beton gaat gieten kun je niet verwachten dat dat beton denkt,oh ik sla die gaten maar over.
Maar dan krijg je van die "ik dacht dat hij" maar hij "dacht dat die" er wel iets had ingestopt. Een man is een man en een gat is een gat..stop er dan ook wat in ![]() |
Citeren30.01.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |