|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Omdat de oudste gaat uitvliegen en hij hulp nodig heeft bij het opknappen ( verven,behangen,witten,verhuizen) en vermoedelijk ook bij leren eten koken,wassen en strijken,enz,,  is opa de laatste tijd niet zoveel op de chat en dat zal nog wel een week of 3 a 4 kunnen duren ook.
Weten jullie waar ik zit  Nick. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi Chatopa  Oke fijn dat je het laat weten .........werk ze en tot snel weer op kletsen.com
|
Anonymous Undefined 65739 berichten veel succes ermee
|
|
tot snel opa  xxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilmaa?
Hoi Wilmaatje   Groetjes en kussie,
Henry. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Oh Opa, succes met al je werkzaamheden!!!!!
Groet,
Henry. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Opa, toi toi toi en als je rollator na al die werkzaamheden vies is geworden,poets ik m wel weer hoor... kalm aan en neem de tijd,kus,Babs |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve Nick,.
Heel veel succes met het helpen,en ik hoop je snel weer te spreken hier,kussss en knufff Bonnn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou het gaat weer lekker.. we hadden de muren gedaan maar boven in de badkamer is een aannemer bezig en die heeft van dat dunne vloeibare beton gebruikt om de vloer te egaliseren en dat is op de een of andere manier tussen een kier gedropen zo langs de muren die wij net gedaan hadden... verschrikkelijk :( |
|